Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 4 1 2 3 4

babracing.no?

babracing.no? #975963 29/06/2010 09:03
B
btm Online OP
Besatt
OP Online
Besatt
B
På nytt stash-sida i siste TERRENGSYKKEL (# 26) var babracing.no listet opp som importør av RaceFace. Siden ser ikke ut til å være operativ på nett enda, men er mine mistanker om at BaB har startet et underselskap som har tatt over som importør av RaceFace rett? Eller er dette noe helt annet? Noen som vet mer?

Det er ihvertfall gledelig (syns jeg) at RaceFace ikke blir stående uten norsk importør når Botolfsen gir seg.

Redigert av btm; 29/06/2010 09:04. Rediger grunn: Preposisjonene...

btm
Re: babracing.no? [Re: btm] #976025 29/06/2010 10:09
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Det ryktes at alle de bedre merkene Botolf hadde er blitt med Erik Angvik over til BAB og babracing.

Vil tro det betyr Hope, MRP og Morewood kanskje?

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: babracing.no? [Re: RazeFaze] #976142 29/06/2010 12:45
ventle Online
Besatt
Besatt
Vil det si at Botolfsen ikke lenger har Lupine heller? Venter fortsatt på en Tesla som har vært inne til reparasjon hos dem siden mars...

mvh Helge
Re: babracing.no? [Re: ventle] #976150 29/06/2010 13:03
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Den tror jeg blir solgt i opphørssalget. ICON_SMILE

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: babracing.no? [Re: polkaDOT] #976237 29/06/2010 15:28
ventle Online
Besatt
Besatt
føkk. *sende mail til LBS*

mvh Helge
Re: babracing.no? [Re: btm] #976289 29/06/2010 17:25
Bjørn B Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: btm
På nytt stash-sida i siste TERRENGSYKKEL (# 26) var babracing.no listet opp som importør av RaceFace. Siden ser ikke ut til å være operativ på nett enda, men er mine mistanker om at BaB har startet et underselskap som har tatt over som importør av RaceFace rett? Eller er dette noe helt annet? Noen som vet mer?

Det er ihvertfall gledelig (syns jeg) at RaceFace ikke blir stående uten norsk importør når Botolfsen gir seg.

Hei btm!

Du er observant gitt! ICON_SMILE

Det stemmer at vi har tatt over mye av merkevarene som Botolfsen hadde tidligere. I den forbindelse var vi også så heldige at Erik ville begynne å jobbe for oss.

Erik vil hovedsaklig jobbe med nettsiden vår og direkte salg mot klubber og bedrifter.

Nettsiden jobbes kraftig med, men vi vil ikke lansere den før vi er helt sikre på at den er skikkelig bra, og det tar dessverre litt tid!

babracing.no vil være nettbutikken for de som liker å ta tiden på det de holder på med, men vi vil også ha mye snadder for den dedikerte stisyklist.
Målet med nettbutikken er å matche prisene på crc og andre nettbutikker. I mange tilfeller vil vi være billigere enn crc når man regner med frakten.

Merkevarene vi har fått importen på er:
-RaceFace
-SDG
-MRP
-Morewood
-Whyte
-BOS
-Hope
-ODI
-Obtanium titanfjærer
-K9 industries

I tillegg satser vi hardt på maxxis dekk i samarbeid med Deler AS. Vi er servicesenteret for Maxxis i Oslo, og det er hit de beste XC og DH-syklistene kommer for å plukke opp dekkene sine. Bli ikke overrasket om du ser en av seierherrene i Birken, Terrengsykkelrittet eller NM/NC downhill gå ut av verkstedet vårt med en pose med dekk.

Vi begynner å få inn deler fortløpende nå, og når nettsiden er klar vil dere få informasjon om det!

Bjørn

Insta: @bjornballangrud

Sportssjef NTG Lillehammer terrengsykkel
Løypelegger Ultrabirken
Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #976307 29/06/2010 17:57
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Dette virker veldig spennende, Bjørn!

Team Ibis / Probike

Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #976422 29/06/2010 20:21
Howard Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Bjørn B

Hei btm!

Du er observant gitt! ICON_SMILE

Det stemmer at vi har tatt over mye av merkevarene som Botolfsen hadde tidligere. I den forbindelse var vi også så heldige at Erik ville begynne å jobbe for oss.

Erik vil hovedsaklig jobbe med nettsiden vår og direkte salg mot klubber og bedrifter.

Nettsiden jobbes kraftig med, men vi vil ikke lansere den før vi er helt sikre på at den er skikkelig bra, og det tar dessverre litt tid!

babracing.no vil være nettbutikken for de som liker å ta tiden på det de holder på med, men vi vil også ha mye snadder for den dedikerte stisyklist.
Målet med nettbutikken er å matche prisene på crc og andre nettbutikker. I mange tilfeller vil vi være billigere enn crc når man regner med frakten.

Merkevarene vi har fått importen på er:
-RaceFace
-SDG
-MRP
-Morewood
-Whyte
-BOS
-Hope
-ODI
-Obtanium titanfjærer
-K9 industries

I tillegg satser vi hardt på maxxis dekk i samarbeid med Deler AS. Vi er servicesenteret for Maxxis i Oslo, og det er hit de beste XC og DH-syklistene kommer for å plukke opp dekkene sine. Bli ikke overrasket om du ser en av seierherrene i Birken, Terrengsykkelrittet eller NM/NC downhill gå ut av verkstedet vårt med en pose med dekk.

Vi begynner å få inn deler fortløpende nå, og når nettsiden er klar vil dere få informasjon om det!

*Håvar likes this.

Ihverfall ambisjonene om å konkurrere med CRC mtp prise!

-H

Redigert av Howard; 29/06/2010 20:22.
Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #977738 01/07/2010 13:38
B
btm Online OP
Besatt
OP Online
Besatt
B
Dette høres veldig bra og spennende ut, Bjørn. Jeg gleder meg til å besøke sjappa på nett, og et innenlands alternativ til CRC er jo helt topp, særlig når det atpåtil er kjente fjes som står bak. bigsmile

btm
Re: babracing.no? [Re: btm] #988807 22/07/2010 16:36
thewizard Offline
Ivrig
Ivrig
Men ble det ikke litt dumt å henvise til en nettside som ikke eksisterer i stasjartikkelen?

Redigert av thewizard; 22/07/2010 16:36.

Grand Patron
Sørensen Sykler
kim@sorensensykler.no
www.sorensensykler.no
Oslo

Re: babracing.no? [Re: thewizard] #988818 22/07/2010 17:17
Bjørn B Offline
Ivrig
Ivrig
Ting tar dessverre lang tid, og vi vil ikke lansere hjemmesiden før den er skikkelig god! Den kommer snart, og da tror vi at dere blir godt fornøyd!

Dersom du er ute etter noen av produktene våre (hope, mrp, odi, sdg, raceface, morewood, bos, K9 industries, whyte) kan du komme innom delebutikken, ringe 23230840 eller sende Mail til erik@bab.no

Bjørn

Løypelegger Ultrabirken
Re: babracing.no? [Re: btm] #988967 23/07/2010 01:47
heinrich Offline
Besatt
Besatt
....og et innenlands alternativ til CRC er jo helt topp....

det kan vel nevnes at Sykkelbutikken i en del tilfeller i senere tid og har operert med prisen tilsvarende eller under CRC på enkelte, om dessverre langt fra alle, varer. Det er dog tydelig at for å få til denne forretningsmodellen må en som sykkelbutikk satse på kvanta så det kan bli spennende å se hvor mange norske CRC'er det er plass til. ICON_WINK Forhåpentligvis mange nok til at nordmenns største sykkelsjappe - og gjerne de to, tre neste og - igjen blir å finne i Norge ICON_WINK Prissettingen(sstrategien om du vil) er nok dog en forutsetning for å lykkes som ny websjappe i dag både mtp det å drifte lønnsomt samt konkurrere mot de allerede etablerte websidene så er forsåvidt kanskje ikke noe som bør sees på som altfor spesielt - selv om det er gledelig - men på mange måter kan sees på som en forutsetning for å drive en slik virksomhet ( dagene med CRC gange 2 priser er nok i alle hovedsak forbi på mange varer). Det er vel bare første ledd i merkevarebyggingen rundt sjappen vi ser nu ICON_SMILE Kall med gjerne en blåruss siden jeg kan komme med slike uttalelse basert på noe mer enn bare vanlig e-synsing ICON_WINK Jeg gleder meg til prisene på BOS kommer dog! ICON_SMILE Jeg har lyst på en S**TOY

Re: babracing.no? [Re: heinrich] #989020 23/07/2010 07:49
H
Hardcore Old-schooler Offline
formerly known as Erik Angvik
H
Hei Heinrich.
Bor du i Oslo? Hvis så kom innom en dag og vi kan snakke om dempere og stæsj. Du er selvfølgelig velkommen hvis du ikke bor i Oslo også ICON_SMILE

Erik Angvik
BaB Racing

In a world of compromise, some don't.

Re: babracing.no? [Re: Hardcore Old-schooler] #989034 23/07/2010 08:22
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det jeg syns dere burde gjøre Bjørn og Erik er å koble babracing.no med bab.no, slik at folk kommer noen sted, og ikke blir borte i weben.

Kan hende at dere får noen til å tro at babracing ikke kommer til å eksistere, siden man bare kommer til en side som står at det er parkert. Fiks opp en side som står at den er under construction, og henvis videre!

Team Ibis / Probike

Re: babracing.no? [Re: polkaDOT] #989040 23/07/2010 08:34
H
Hardcore Old-schooler Offline
H
Mottatt. Vi er på saken, men data gutter på ferie i sesong, ikke bra ICON_SMILE

Takk for innspillet

Erik Angvik
Bab Racing

In a world of compromise, some don't.

Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #990655 26/07/2010 21:52
Santacruz Offline
Besatt
Besatt
Endelig.

Re: babracing.no? [Re: Santacruz] #990719 27/07/2010 06:32
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Santacruz
Endelig.

Nå trodde jeg at himmelen skulle åpne seg på www.babracing.no, men domenet er fortsatt parkert. Lurecruz!

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: babracing.no? [Re: Ripen] #990766 27/07/2010 07:28
Santacruz Offline
Besatt
Besatt
Endelig en sjappe med varer på lager til fornuftige priser mente jeg, sorry. En forretningsmodell jeg har stor tro på. Personlig gir jeg gjerne litt ekstra for instant lykke. Bare det ikke blir som å handle på Oslo Sporslager en lørdag formiddag rett før birken.

Re: babracing.no? [Re: Santacruz] #990859 27/07/2010 09:28
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Gleder meg til jeg kan sitte på kvellinga og skape massive behov på den nye nettsiden.

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: babracing.no? [Re: Ripen] #990985 27/07/2010 12:20
Bjørn B Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Ripen
Gleder meg til jeg kan sitte på kvellinga og skape massive behov på den nye nettsiden.

Det finnes en virkelig verden der ute, og i den virkelige verdenen er det en virkelig butikk som er i daglig drift, hvor du også kan skape massive behov, og i tillegg møte behovene umiddelbart! ICON_WINK

Bjørn

Løypelegger Ultrabirken
Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #990992 27/07/2010 12:28
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

Det finnes en virkelig verden der ute, og i den virkelige verdenen er det en virkelig butikk som er i daglig drift, hvor du også kan skape massive behov, og i tillegg møte behovene umiddelbart! ICON_WINK

Ikke mange dagene siden jeg var i den virkelige butikken ute i virkeligheten og handla umiddelbar og ekte lykke.
Jeg synes det er så kjekt å kikke i nettbutikk og finne ut hvilke behov jeg har og hvilke jeg kan få tilfredsstilt umiddelbart ved å dra til butikken, det er noe med det.

Redigert av Ripen; 27/07/2010 12:29.

Roy

Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #991024 27/07/2010 13:20
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

Senker dere ned prisen i butikken?
Nå drar jeg jo til Spania om ikke mange dager, så det blir ikke noe handling på med til neste år ICON_SMILE

Team Ibis / Probike

Re: babracing.no? [Re: polkaDOT] #991132 27/07/2010 15:34
Bjørn B Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: polkaDOT

Senker dere ned prisen i butikken?

Vi kommer til å ha samme priser på nett og i butikk, så: svar ja!
Det er jo mye hyggeligere å snakke med hyggelige kunder enn å bare sende pakker, så vi vil ikke belønne netthandel fremfor kunder som tar turen innom!

Bjørn

Løypelegger Ultrabirken
Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #991265 27/07/2010 19:59
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Tar meg kanskje en liten avskjedstur før jeg drar ICON_WINK

Team Ibis / Probike

Re: babracing.no? [Re: polkaDOT] #1002638 11/08/2010 19:36
Howard Offline
Ivrig
Ivrig
Butikken er på nett!!!!!!11

Re: babracing.no? [Re: Howard] #1002675 11/08/2010 20:03
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Flott! Men det kommer vel mer varer?

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: babracing.no? [Re: Howard] #1002875 12/08/2010 06:03
Bjørn B Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Howard
Butikken er på nett!!!!!!11

Dæven, det gikk ikke mange timene fra vi slapp den til du postet her! ICON_SMILE

Nå har vi jobbet ganske mye med nettbutikken den siste tiden, og sikkert sett oss ganske blind på en del ting, så vi vil sette stor pris på om dere gir oss en tilbakemelding når dere oppdager feil. Dette ønsker vi å få tilsendt på webshop@bab.no

Noe er vi klar over, og det jobbes med:
-Vi er klar over at de som bruker explorer vil få opp et spørsmålstegn der det skal være æ,ø eller å. Det jobbes med!
-Vi mangler god tekst på noen av produktene. Det jobbes med!
-Vi har ikke fullstendig fått implementert lagerbeholdningen, så noen produkter vil de første dagene stå loggført med status "på lager" når de faktisk er utsolgt. Dette jobbes hardt med i dag, og de som bestiller noe som ikke er på lager vil bli kontaktet. Det er også bare å ringe oss (23230140) dersom dere ønsker å dobbeltsjekke at vi har det på lager.

Grunnet disse feilene, går vi ikke aktivt ut å markedsfører babracing før vi har fått fikset opp i de, men vi skjønte jo at en eller annen årvåken sjel på forumet ville oppdage det! ICON_SMILE
Som sagt: vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra dere!

Når det gjelder spørsmålet om flere varer: ja, det vil komme fler varer, men det dere ser på nettbutikken nå, er et utvalg av merkevarene vi importerer selv (+ litt til), og det er stort sett de merkene vi importerer selv, hvor vi klarer å holde priser som er konkurransedyktige med crc og andre.
Når det er sagt, så vil det kontinuerlig komme nye varer, så jeg håper dere tar en titt med jevne mellomrom.
Dersom det er produkter fra våre egne merkevarer dere ikke finner, og ønsker å bestille, vennligst send en mail til erik@bab.no, så setter vi det opp på neste bestilling.

Ha en fin dag! ICON_SMILE

Bjørn

Løypelegger Ultrabirken
Re: babracing.no? [Re: Bjørn B] #1002997 12/08/2010 07:58
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Se der ja! Deilig å kunne se utvalget og vite prisene før man drar på stæsjshopping.
yes

Roy

Re: babracing.no? [Re: Ripen] #1003026 12/08/2010 08:21
S
Subs Offline
Besatt
Besatt
S
Får ikke opp noen side.

Edit: kom opp i explorer når jeg skrev hele http adressen.....

Redigert av Subs; 12/08/2010 08:22.

[url=https://www.instagram.com/fredrik_rolls/[/url]

Re: babracing.no? [Re: Subs] #1003029 12/08/2010 08:23
RazeFaze Offline
More than words
More than words

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Side 1 av 4 1 2 3 4

Moderator  support