Beklager et fullstendig unyttig innlegg, men jeg klarte ikke la være... Men jeg synes fortsatt dette er SÆRT. Nesten som boardshorts på utsiden av våtdrakten......
Det er ikke sært, men praktisk. Når jeg jobbet med rafting sleit jeg ut flere shortser i løpet av sesongen og sparte våtdrakta slik at denne holdt flere sesonger.
Ok, den forklaringen kjøper jeg, men når det gjelder både kite (min gren) og windsurfing, er det kun for looks. Eller som en betegnende skrev på et forum, ikke har jeg surferkropp, og ikke har jeg stor tiss=boardshorts!
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Temaet er en trist påminnelse om at forumet er på vei til å bli innvadert av folk, som for min del godt kunne holdt seg til spinning, Birken, P4, TV3, Hemsedal i påska, Aya Napa på sommern/høsten og favorittlag i Premier League.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Hvis du bare er ute etter en fullstendig ujålete krem som funker når det er litt surt, kaldt og vått ute, vil jeg gjerne slå et slag for denne:
Den glinser ikke, gir ikke varme, den lukter ikke spesielt godt og den gir sannsynligvis null kred i feltet. Ved første øyekast kan det se ut som den er produsert i Sveits, noe som umiddelbart gir assosiasjoner til uovertruffen kvalitet (Assos, fete klokker, røde lommekniver og trekantet sjokolade). Det er den ikke, såvidt jeg kan forstå. Til tross for dette gir den et beskyttende lag på beina når den norske sommeren viser seg fra sin verste side og bruken av løse knær, som ofte blir tunge og kalde i vått vær reduseres kraftig. Den skal også fungere bra i trynet når vinteren setter inn.
Hvis du bare er ute etter en fullstendig ujålete krem som funker når det er litt surt, kaldt og vått ute, vil jeg gjerne slå et slag for denne:
Den glinser ikke, gir ikke varme, den lukter ikke spesielt godt og den gir sannsynligvis null kred i feltet. Ved første øyekast kan det se ut som den er produsert i Sveits, noe som umiddelbart gir assosiasjoner til uovertruffen kvalitet (Assos, fete klokker, røde lommekniver og trekantet sjokolade). Det er den ikke, såvidt jeg kan forstå. Til tross for dette gir den et beskyttende lag på beina når den norske sommeren viser seg fra sin verste side og bruken av løse knær, som ofte blir tunge og kalde i vått vær reduseres kraftig. Den skal også fungere bra i trynet når vinteren setter inn.
Den er sikkert bra, men MÅ kombineres med color olja mi! :-P
Jaggu glad jeg bytta fra moto cross til en så maskulin idrett som sykling as.. ...:-P
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
Re: Hva smører du beina med på ritt?
[Re: olechr]
#100246911/08/201015:58
Er jo ikke noe som er så hot som en syklist med glatte olja legger!!
Er vel ingen annen grunn til at så mange ser på Tour de France? Savna forøvrig å se mange glatte og olja legger på Grenserittet, syns det var så innmari mye hår på folk sine bein der
Er jo ikke noe som er så hot som en syklist med glatte olja legger!!
Er vel ingen annen grunn til at så mange ser på Tour de France? Savna forøvrig å se mange glatte og olja legger på Grenserittet, syns det var så innmari mye hår på folk sine bein der
Kunne ønske alle damene syntes det var det hoteste som fantes. Da kunne jeg faktisk vært populær. Tynn kropp med olja bein er nok ikke det som slår tyngst i de kvinnlige miljøene enda dessverre. ;-)
[Re: olechr]
#100248611/08/201016:17
Hvem kan vel klandre frøkena over her? Selv de mest heterofile og impotente mannfolk kjenner nok et lite dunk eller to i fanten av slikt noe... Norgesmester Rundbane 2010:
Hehe. Ingen fare. Jeg har ikke tapetsert kjelleren med bilder og utklipp av deg. Kjente det lukta og så det glinsa da du ræsa forbi oppe ved festningen og tenkte det ville bli et litt annerledes syklebilde.
ha ha ha. Er ikke så redd for det gitt. Hvis du derimot skulle ha tapesert kjellern da hadde jeg blitt stolt. Er jo det alle i Belgia gjør med Tom Boonen og Sven Nys.. :-P
Er fare for at glinsa litt i Nm ja og i Nordisk. Smack smack på topp i begge. Utrolig hva denna olja gjør. Grenserittet=ingen olje=ikke noe resultat..
Hvem kan vel klandre frøkena over her? Selv de mest heterofile og impotente mannfolk kjenner nok et lite dunk eller to i fanten av slikt noe... Norgesmester Rundbane 2010:
Ja herregud det skal ikke mye til å innrømme det. Knallsexy sykkel det der! For det var sykkelen du snakket om, ja?
Norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted
Vet ikke helt, er det ikke en feilplassert venstrefot på bildet der...? Fot på bakken er turn-off ;-)
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Hva skjer med menn, egentlig? Greit nok at metro-seksuell framtoning er kult i enkelte miljøer, men hjelp...menn må være litt macho og hårete. Ikke aper, selvsagt, det går an å hjelpe naturen litt - men ikke krige med fruen om hvem som skal ha hårfjerningskremen og selftanneren først
Hva er det mødre har gjort med sine sønner???
He, he...ikke smør bena (heller)!
[Re: HeidiF]
#101055121/08/201019:34