På barberte legger er det fint med litt brunfarge, og da hjelper det med bodylotion, men sikkert ennå bedre med olje med brunfarge- det skal jeg prøve neste gang
Nå føler jeg meg som en kjerring men shit au ekke første gangen.. Når du har barbert leggene så smører du de inn med baby olje når de er våte. Da blir det bein da!! :-P
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
ja, du får tilogmed rare blikk når du forteller det nå i etterkant
He he det vet jeg men bryr meg ikke så mye om det da det er vanlig.. Men blir mye bra historier når man sitter på fest ehhh mener møte og forteler om barbering til "vanlige" folk...
Bruker man ikke fantastiske Herbalife-produkter til å smøre inn beina sine?
Siden du spørr. Selvsagt. Du blander 2 dl med shake osv osv. Eller når jeg tenker meg om så er det olje som gjelder på det punktet as..
For å svare på det første mann spurte om her er noe av jeg har prøvd:
-Windose warm up. Deilig å smøre seg inn med og jeg syntes den gjør at beina føltes bedre. Gir ingen glans så må kombineres med andre oljer.
-Sportsbalm Hot: Tykk krem som fungerer bra når det regner. Denne fungerer faktisk. Gir grei glans og litt brun farge. Fåes også i medium+ "kald".
-Elite sin warm up olje sørger mest for at beina svir. Får rikitgnok litt Shine..
-Morgan Blue Muscle color!!! Som navnet sier denne har lite funksjon utover å gjøre beina glinsende i en fantastisk gul/brun farge.. Denne utenpå Sportsbalm hot blir en killer kombo....
Har prøvd masse annet men disse er de "beste " jeg har prøvd.. :-P
-
Re: Hva smører du beina med på ritt?
[Re: olechr]
#100038209/08/201013:15
-Windose warm up. Deilig å smøre seg inn med og jeg syntes den gjør at beina føltes bedre. Gir ingen glans så må kombineres med andre oljer.
-Sportsbalm Hot: Tykk krem som fungerer bra når det regner. Denne fungerer faktisk. Gir grei glans og litt brun farge. Fåes også i medium+ "kald".
-Elite sin warm up olje sørger mest for at beina svir. Får rikitgnok litt Shine..
-Morgan Blue Muscle color!!! Som navnet sier denne har lite funksjon utover å gjøre beina glinsende i en fantastisk gul/brun farge.. Denne utenpå Sportsbalm hot blir en killer kombo....
-
Hah! Dagens innlegg! "Må kombineres med andre oljer..."
Jeg var overbevist om at dette var nyttig informasjon, men er ikke så sikker lenger.
Jeg som ikke har noen sponsorer som krever sitt lurte litt på hvor langt jeg skulle gå i å passe inn i flokken. Tenk om man skulle tenke på Nissan Cup eller lignende neste år? Slett ikke umulig, knappene telles på. Å gå over til rundbane vil kreve helt nye fokus. Det er f.eks. greit å tenke gjennom hvordan man kan imponere mest mulig på startstreken.
Deretter vil det jo ugjenkallelig være for sent.
Det nærmeste jeg kommer sponsor må vel være den personen som rent fysisk befinner seg nærmest meg mye av døgnet. Hun har i hvert fall mye å si for rammebetingelsene for trening. Så jeg sendte ut en liten prøveballong.
Jeg: "Jo, og så driver de og barberer beina o..." Sponsor: "...g det slipper DU!"
Ja, så vet jeg det.
Spurt vinner duellen. Terskel avgjør hvilken. Instant person - just add coffee
[Re: oyvin]
#100044709/08/201014:05
Bruker man ikke fantastiske Herbalife-produkter til å smøre inn beina sine?
Sportsbalm Hot: Tykk krem som fungerer bra når det regner. Denne fungerer faktisk. Gir grei glans og litt brun farge. Fåes også i medium+ "kald".
-
AHhh deilige tips. Dette må jeg prøve. Hvor handler jeg muscle color? Har brukt mest Banababoat coco olje, glinser det og men går over ettersom det trekker inn i huden. Så det blir nedtur.
Sportsnyheter rett til mobilen? Søk Sportsnerd på Android market.
#100051609/08/201015:35
-Morgan Blue Muscle color!!! Som navnet sier denne har lite funksjon utover å gjøre beina glinsende i en fantastisk gul/brun farge.. Denne utenpå Sportsbalm hot blir en killer kombo.... -
Den farger ikke av på hvite sokker og biber?
Sportsnyheter rett til mobilen? Søk Sportsnerd på Android market.
Etter fargen på den hvite biben til en av deltakerne på Norseman i helga, så gjør den nok det. Øh, vent litt. Hvorfor hadde han smurt seg inn under selve sykkelbuksa? Der trenger man vel ikke...
Oh, the horror.
"I'd take the awe of understanding over the awe of ignorance any day." - Douglas Adams
[Re: Lenny]
#100054609/08/201016:14
En svensk junior fikk i begrunnelse for at han ikke ble tatt ut til EM rundbane i år at han var for jålete med kokosolje på beina og tenkte for mye på sine Oakley briller.
AHhh deilige tips. Dette må jeg prøve. Hvor handler jeg muscle color? Har brukt mest Banababoat coco olje, glinser det og men går over ettersom det trekker inn i huden. Så det blir nedtur.
-Morgan Blue Muscle color!!! Som navnet sier denne har lite funksjon utover å gjøre beina glinsende i en fantastisk gul/brun farge.. Denne utenpå Sportsbalm hot blir en killer kombo.... -
Den farger ikke av på hvite sokker og biber?
Du kan eventuelt bruke Morgan Blue Muscle Up. Den inneholder ikke fargestoff, men dufter godt og gir en fin glans. I kombinasjon med Elite Warm Up Oil får du likevel litt farge, da Elite "irriterer" opp huden ørlite grann. Så har du litt brunfarge fra før, er dette en killer kombo.
En god taper forblir en taper.
Carlberg Velo
[Re: bullet]
#100060009/08/201017:34
Beklager et fullstendig unyttig innlegg, men jeg klarte ikke la være... Men jeg synes fortsatt dette er SÆRT. Nesten som boardshorts på utsiden av våtdrakten......
Redigert av RaymondJ; 09/08/201017:58.
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Er det bare jeg som sitter igjen med følelsen av at dere barberer det meste annet på kroppen også? Hva skjedde medn den tradisjonelle tanken om at menn skulle ha hår på kroppen? Mine legger her en middels tykk regnskog på seg, men jeg har aldri vurdert tanken på å vurdere å barbere dem en gang...
Nei, glinsende oljer og selvbruningskrem (ikke nekt, jeg er sikker på at mange av dere bruker det) er forbeholdt strandløver (ikke et kompliment) og guidoer...
/rant
Tippe (verb): å tippe, tipper, tippet, har tapt....
Beklager et fullstendig unyttig innlegg, men jeg klarte ikke la være... Men jeg synes fortsatt dette er SÆRT. Nesten som boardshorts på utsiden av våtdrakten......
Det er ikke sært, men praktisk. Når jeg jobbet med rafting sleit jeg ut flere shortser i løpet av sesongen og sparte våtdrakta slik at denne holdt flere sesonger.
#100131110/08/201012:04
-
Haha! Jeg har fortsatt mye og lære gitt jeg som bruker kun windose warm up'n.. Snakker om amatør!