Når jeg tenker over det så er gammel-TV'n så sykkelrelatert som det kan bli
det er en 26" Thomson. Skjermen er relativt flat, men det er ikke en flatskjerm. Den er vel omtrent like dyp som de fleste TVer som ble solgt nye i 2002, da vi kjøpte den. Til nå har den fungert ypperlig som tegnefilm-TV for kidsa på loftsstua.
Den gies nå bort til den som ønsker seg en slik. Den er tung, ca 40-50 kg vil jeg tippe men hjelp med transport kan la se gjøre. Den står i Malvik utafor Trondheim.
Unger krever I-pod / -pad / -phonedocking på musikkanleggene nå for tida. I forrige uke fikk vi en fjortis i huset, så dermed ryker det gamle anlegget mitt fra studietiden ut:
Philips Receiver F-5120. Onkyo DX-1500 CD-spiller (eject-knappen er litt "kilen"). Grundig høyttalere, ca 18x30cm, svarte.
Bør hentes i Asker, men kan til nød overleveres på Oslo S på hverdager.
Det er ikke ofte jeg treffer tilfeldige mennesker på min vei som jeg aldri har møtt, som er så sørvisinnstilte som "jaknudsen" var da han spurte etter adressen min, og vips - så fant jeg 2x512 RAM i postkassa noen dager senere. Jeg hadde ikke mulighet til å plukke de opp selv. Hurra for slike mennesker! -Johan
Re: Forum for stæsj som gis bort gratis? Freebie-tråd
[Re: jaronsen]
#105872827/10/201016:04
Jeg skal flytte og har nå funnet snowboard ting i vaskerommet, som jeg ikke trenger...
Jeg har et snowboard merke "pike"? Denne er rundt 150cm lang og sikkert maaaange år gammel. bindinger står på og den er fullt brukbar, men ikke noe gode greier. Sånn ca. 3 år siden fikk jeg den fra et venn og jeg brukte boardet 4 ganger - funket bra, siden jeg har aldri prøvd et skikkelig snowboard før Sikkert godt nok for å prøve de første gangene for å finne ut, om snowboarding er gøy eller ikke. Støvlene følger også med - dem er heller ikke veldig bra, men dem funker. Størrelsen er 41-42ish.
Dessuten har jeg noen gammle Burton Freestyle bindinger. Dem er ikke sammenlignbar med nye freestyle bindinger, men dem funker. Størrelsen må være sånn medium-ish.
Kona har pålagt meg å prøve å gi bort før jeg evt kaster... To stk dempegafler gis bort. De fungerer dårlig og har ikke vært på service på mange år. En Marzocchi 2002-modell, og en Rock Shox fra 199x. Hentes på Skøyen.
Massiv kulturell kapital doneres til verdig trengende:
Drøye halvmeteren med sykkelblader gis bort mot henting. Høyre bunke er Sykkelmagasinet fra gamledager og fram til nå. Venstre er nerdemagasin nr. 1 tyske Bike. Haugen foran er diverse annet. Ingen ting er sortert i årganger, komplett eller med garanti.
Hentes hos meg på Bjølsen så snart som mulig. Send PM.
....og ja jeg KAN sende i posten, men det blikke billi.
LarsB
Redigert av larsb; 19/11/201012:22. Rediger grunn: overskrift
Biltemas MC batteri 80-410 12 volt 7,2 ah forseglet bly-syrebatteri og lader 37-711 12 volt 2A ganske smart type, gis bort samla. Det er nok en dårlig ide å sende batteriet i posten så sakene må hentes på Bjølsen.