Her planer om å bruke vinteren til et byggeprosjekt og selger derfor dessverre denne. Meget leken sykkel som liker seg best når terrenget går nedover. Pent brukt og godt vedlikeholdt. Kjøpt ny august 2010 Str M Selges med Maxxis Crossmark dekk i tillegg til originale The Captain. Kan leveres med komplette XT gir mot et lite tillegg i prisen. Disse er helt nye. kun brukt 10 mil. Butikk pris 16.000,- min Pris: 8.000,- Med XT gir: 9.500,-. Kontakt 92285667 eller mail: lars.reiersen@nov.com
Specialized Camber Expert Carbon EVO 29, Niner RIP9, Niner SIR9
Var å kikka på den i et par butikker nå, og begge selger den for under 10000 ny. Leste også noen tester, og framdempern fikk noe hard medfart. hva syns du? og hvorfor selger du den?
Jepp fremdemperen er ikke den aller beste, men den gjør nytten. Sykkelen hadde blitt tilsvarende dyrere med en bedre gaffel. Selger sykkelen fordi jeg har bestemt meg for å gå all the way til en Niner RIP9 og trenger penger for å finansiere byggeprosjektet. Det er lov å komme med bud.
Specialized Camber Expert Carbon EVO 29, Niner RIP9, Niner SIR9
Har en 2010 modell red edition og jeg synes den er helt super til mitt bruk. Har stæsjet den litt opp med nye bredere felger og bredere dekk, nytt sete også fra Specialized. Bor i Bodø og har ett fantastisk stiparadis som nærmeste nabo:-)
De sier at man ikke skal elske materielle ting, men må innrømme at jeg elsker terrengsykkelen min<3