I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
ok, på tide å bestille ramme nå. det blir ikke anodisert pga. at det er litt dyrt, så det blir lakk. det blir rød extra love fordi jeg har en del deler med røde detaljer. Jeg heller mot mørkegrå, mørkebrun eller noe mørkegrønt. Men det er noen andre fine også. Vennligst stem på fargene under! Antik-Grau Braun Grau Leaf Grean XTR-grau Zeltgrau Schwarzolive Anthrazitgrau
Redigert av Rockefoten; 17/11/201009:59.
Hei Rockefot, jeg er jo partisk så du får se forslag i dét lyset! Jeg har en svart eloksert Helius FR som jeg byttet decals på fra sølv krom (sitter litt dårlig på eloksert) til rød decals. Siden du velger ikke eloksert og ikke krom decals så vil de sitte som støpt. Men, farge; rød decals på svart eller veldig mørk farge gir en veldig diskrét framtoning og det er ganske ok! Legger ved bilde av min (i tilfelle du har unngått å se den tidligere;-) Min stemme går til Leaf Green, alternativt Anthrasit Grey. Jeg har valgt på min nye Jägermeister Orange med rød decals og rød detaljer, men det er kanskje litt vel mye farge...;-)
Uta'skapet-medlem av www.TRAATIL.no rep for www.nicolai.net -------------------------------------- Den som ler sist...er litt treig!
Leaf Green eller Schwarzolive!!! Leaf green er den raskeste fargen nest etter rødt, så det tror jeg blir knall Og rødt og grønt er fint sammen. (Samt at du kan forvirre en fargeblind også )
ok, på tide å bestille ramme nå. det blir ikke anodisert pga. at det er litt dyrt, så det blir lakk. det blir rød extra love fordi jeg har en del deler med røde detaljer. Jeg heller mot mørkegrå, mørkebrun eller noe mørkegrønt. Men det er noen andre fine også. Vennligst stem på fargene under! Antik-Grau Braun Grau Leaf Grean XTR-grau Zeltgrau Schwarzolive Anthrazitgrau
Ved å droppe elokseringen kan du jo skryte på deg ett mer miljøvennlig overflatebehandlings alternativ Så i siste BIKE at eloksering var noe skikkelig svineri for miljøet.
Antikk-grau eller tilnærmet Alu farge er kjekt, med at den holder seg veldig bra. Jeg har en RAW Niner RIP og tar man ett steg tilbake så forsvinner alt av riper og skraper man har fått i ramma. Så ser fortsatt "ny" og fin ut etter 2 år. Ser ikke forskjell på framramma som er 2år og bakramma som er 2 måneder gammel.
Leaf green er den raskeste fargen nest etter rødt, så det tror jeg blir knall
Min gamle Cannondale er lakkert i Speed Yellow, tror den er kjappere enn Løv Grønn Grønne løv er jo ikke kjappe, de henger jo stort sett bare fast på en gren, som er festet til ett tre som bare står der i skogen....
Så mange bra forslag da! Ser det er stor spredning i stemmingen.
leaf green 2 braungrau 1 schwarz olive 1 antikk-grau 1
Jeg har selvfølgelig veto. Tror ellers at decalene skal være hvite....
Hårete med LeafGreen, hvite decals, hvite bremser, hvitt styre, stem, sete, gaffel, evt bakramme hvit? eller blir den da hvit med litt grønt? Fant et eksempel på hvit på mørk grønn... Ellers var jo på 80-tallet Kawazaki 1000ccm den raskeste sykkelen og det i en grønnfarge som ble lagt merke til, derfor; Kawazaki-grønn kanskje den raskeste fargen?
Uta'skapet-medlem av www.TRAATIL.no rep for www.nicolai.net -------------------------------------- Den som ler sist...er litt treig!
Hårete med LeafGreen, hvite decals, hvite bremser, hvitt styre, stem, sete, gaffel, evt bakramme hvit? eller blir den da hvit med litt grønt? Fant et eksempel på hvit på mørk grønn... Ellers var jo på 80-tallet Kawazaki 1000ccm den raskeste sykkelen og det i en grønnfarge som ble lagt merke til, derfor; Kawazaki-grønn kanskje den raskeste fargen?
I disse tider så burde han jo hive på røde hope nav, gull RaceFace styre og stem og satse på at alt kommer før 24.12, da er det jo bare å trille sykelen bort i hjørnet på stua. Hive på litt norske flagg, noen glitter remser og sette Lupine / DX lykta på styret så er jo julestemninga der med en gang. Så kan de 500kr til juletre i år gå til lock-on holker med røde ringer
Har røde hope nav blir hvite bremser med røde detaljer. Blir ikke hvit baktriangel. Tror heller ikke det blir noe mer hvitt på styre og stem og slikt.
Ser ut som rådet fra forsamlingen er leaf green. Blir fint det. Så får jeg tenke litt og eventuelt komme med veto ved behov.
Redigert av Rockefoten; 17/11/201013:36.
ikke jeg heller. kanskje importør har kanskje han har sagt det til meg også uten at jeg har registrert det? kanskje ikke han vet engang?
raw? eller sånn grønn som jeg har bestemt meg for? kan vingle en stund til. ramma fargelegges mot slutten av prosessen liksom..
Raw er kuuult! Men jeg tipper det er enklere renhold på en glossy finish... Ellers så kan jeg nevne at min 29'er Helius, bestilt i slutten av oktober og forsinket litt pga nylaging av sveisejigger til denne rammen, kommer 2.uke i desember. Neste produksjonsuker skal være i desember og januar... så leveringstiden pga farge blir ikke sååå ille?
Det kan tenkes at man i Europa har strengere lover for hvilke giftige løsemidler (f.eks. svovelsyre) man får lov å bruke, lover som neppe finnes i Asia. Så spørs det hvor det produseres flest antall elokserte sykler ...