stikk ned til bab og kjøp en lafrosk zesty eller tilsvarende på salg der. Lafrosk er vel hyllevare strengt tatt, men listen over ikke-hyllevaresykler er jo forsvinnende kort etterhvert - ihvertfall mtp budsjettet ditt. Turner er jo blitt superhyllevare i det siste, selv om den ikke selges over disk i norge. Zesty'en tror jeg funker som fy og ser ok ut. Sykkelpressen elsker den ihvertfall. Har du lyst på en lang byggeprosess med oppgraderinger etterhvert vil jeg anbefale deg en turner 5 spot (dw). Den spiser opp mesteparten av budsjettet ditt med bare rammen - selv brukt fra ebay - men bedre ramme skal du lete lenge etter. Med en brukt float rc2 fra ebay (som eventuelt kan bygges ned om du vil ha mindre vandring foran, ev en talas rc som jeg har på min) og ellers midt på treet deler får du et fantastisk utgangspunkt for et langvarig eieforhold som kan gjøres lettere og bedre på sikt. Prioriterer du ramme, gaffel, hjul, bremser og så alt annet blir det ihvertfall ok - selv om det kanskje blir litt vanskelig å få til for 20 000 (jeg tror jeg skulle ha klart det). Jeg håper ihvertfall at min skal drepe oppgraderingsspøkelset i noen år - selv om oddsene for det mtp min historikk mtp hvor lenge jeg har sykler taler imot det.