Noen som er hissig på en kveldstur i Solemsvåttan Onsdag 20.10 kl. 20? Såfremt flyet fra Bergen er i rute er jeg klar da. Oppmøte gamle Ranheim skole (Ranheimsveien 211..)
Onsdag og i dag er jeg dessverre ikke oppegående nok til dette. Synd, for turen på lørdag var sesongens beste terrengtur for min del. Men til helja min venn trur jeg at det blir temmelig svært. (fritt etter Ole Paus/Jonas Fjell). Da er jeg klar for dagdagsturer.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Da satser vi på at det blir en dagstur i området i helga. Vi får håpe du er oppegående da.. 2,5 timer i Essenstadmarka i går, 1 time i kveld, 1,5 i morgen. Tror egentlig at jeg topper formen litt seint...
DA er det avgjort. Ikke tur til Solemsvåttan i morgen. Jeg rekker det ikke uansett. Men det var en kjempetur i dag. Ikke nedbør, bløte, men brukbare stier og artig selskap. Siden jeg ikke får til tur i morgen satser jeg på torsdag. Det er fritt frem å slenge seg med.
Jeg håper at jeg har fått meg vintersko til da for gradestokken begynner virkelig å krype nedover nå.
Piggdekk? På ingen måte (tror jeg). Tror føret er greit for knastedekk ennå, det er ikke mye frost i bakken og det meste av snø som kommer nå blir enten liggende som våt snø uten is eller den smelter. Det er kanskje til og fra (på asfalt) det kan være glatt?
Da er vinterskoene i hus og det første runden med fint vintervær på plass. Jeg tror det blir en fin fin lykttur i kveldinga. Kom som dere er med eller uten pigg. Kl. 20. Gamle Ranheim skole (Ranheimsvegen 211).
Kjempetur! Lett snø og godt feste selv med "ikke helt nye" Crossmark dekk. Piggdekk ville vært en fordel på asfaltstrekkene og der mye folk hadde gått. Topp tur i kulden.
Høres forlokkende ut, men jeg må høre med "x-faktor" gjengen min hjemme om jeg kan slippe fri fra obligatorisk fredagskos... Vilje skal det ikke stå på nei...
Slik var det på torsdag også. Er litt spent på om det er feste i dag uten pigg.. Tror ikke jeg prøver meg i dag likevel. Nesten umulig å få ordentlige piggdekk til 29 tommer ennå. Alle sier de skal ta det inn, men ....
Sendte en mail til nokian for å høre om de hadde tenkt å forbedre sin 294 utgave. Men de mente at det var for lite salg av slike dekk til at det lønnet seg å lage en ny form.
Det blir jo litt høna eller egget problematikk.
Sykla på stout vinteren i fjor. Det fungerte veldig bra på snø, men litt sketchy på veiene til skogen
Gira, men jeg vet ikke når jeg kan. Kona er i Oslo og kommer ikke hjem før i 8 tida. Hvis jeg kan tror jeg at jeg kunne tenkt meg noen runder i Aunåsen pga. tid.. Mulig?