Jeg er på utkikk etter en ny sykkel! Vil ha en fulldemper som kommer til å bli mest brukt på stier og litt rundt i sentrum.. Hva anbefaler dere? Noen som har noen linker til gode tilbud, er vel tida og handle nå.. Pris helst ikke over 20000.
Noen som har erfaring med fullrulle.com? Ser dem selger en HEAD HIDE Fulldemper til 8000..
Setter pris på litt hjelp !
Om du vil ha sykkelen til odel og eie i lengre tid, foreslår jeg at du ikke kjøper en 10000+-sykkel for å farte rundt i sentrum med mindre du ikke har tenkt å sette den fra deg, eller har veldig gode muligheter til å sette den bak lås og slå.
Når det gjelder konkrete forslag, så er jeg av den formening at du ikke klarer å finne særlig bedre dealer på utstyr vs pris enn det du får fra
www.canyon.comAvhengig av hvor grovt bruk du ser for deg, ser jeg for meg Nerve AM eller Nerve XC-serien kan være gode valg.
EDIT: F.eks en sånn en
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=2085Aberet med Canyon er at du ikke får noen lokal butikk du kan klage til ved evt reklamasjoner, men på komponenter som har norsk importør tror jeg du kan henvende deg direkte til dem, hvertfall var det slik på endel for en stund siden.