Har akkurat bestilt ny ramme lik den på bildet. Jeg er veldig i tvil. Er det best med sort sete og sort styretape på denne eller hvitt sete og hvit styretape? Kan legge til at hjulene som skal stå på er Easton EC90 Aero, som vist under.
Re: trenger innspill fra stilpolitiet.....
[Re: Birger]
#105033815/10/201007:48
Syns den ser veldig clean ut med hvitt, slik den viser på bildet. Gå for det hvite Fizik Arione (eller andre?) setet med en svart/koksgrå midtstripe, så plukker du opp fargen i rammen og i styretapen?
Forøvrig grattis med ny sykkel (når du får den). Ser bra ut
[Re: Albo]
#105039115/10/201008:54
Stilig ramme! Denne blir flott med de hjulene. De aller fleste ville ha valgt hvitt sete og hvit styreteip til denne ramma. Det plukker jo fint opp dekalene.
Jeg ville ha valgt svart. Hvitt har vært det store nå i noen år, og kommer nok til å være det et par år til, men det begynner å bli litt kjedelig. Vi har nesten glemt hvor stilig det er med helsvarte sykler.
[Re: Lektoren]
#105054715/10/201012:45
Hvitt sete er fint de første to ukene på våren, deretter går det raskt nedover. Sort sal og hvit styretape er min anbefaling
Selle Italia Flite er ikke det den en gang var, modellen på bildet er alt annet enn stilren. SLR om baken tåler det eller Arione for comfort og stil.
Hvis du vasker sete så blir det hvit igjen. Jeg har kjørt med hvit sete i hele år. Fortsatt like hvit. Slitt i kantene riktignok men det blir det svarte også..
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
[Re: olechr]
#105060415/10/201014:46
På den ene sykkelen hadde jeg hvitt sete som forble hvitt det året jeg hadde den, på den andre et hvitt sete som ble gult etter en måned en misfarginng jeg aldri fikk bort. Begge fra samme produsent - Selle Italia
[Re: alfred]
#105061015/10/201015:00
Jeg kjørte i fjor med hvitt Selle Italia, det ble også gulaktig/lys brun.
Jeg vil gjerne se ett bilde av setet til olechr som fortsatt er like hvitt. Jeg har litt vanskelig for å tro det, i hvert fall hvis du mener like hvitt som nytt
[Re: Marius K]
#105062915/10/201015:24
Hadde et Selle Italia SLR sete for et par år siden, etter en langtur i regnvær var det gult og ekkelt. Sansynlig årsak: Asfalt fra veien ettersom det forstatt var piggdekksesong for bilistene.
[Re: Padman]
#105067415/10/201016:45
Jeg kjørte i fjor med hvitt Selle Italia, det ble også gulaktig/lys brun.
Jeg vil gjerne se ett bilde av setet til olechr som fortsatt er like hvitt. Jeg har litt vanskelig for å tro det, i hvert fall hvis du mener like hvitt som nytt
Her har du bilde. Som sagt er like hvit. Fargene har blitt slitt ellers veldig bra.. Nå skal det sies at jeg har noen svamper som er helt syke på slike matrialer.
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
[Re: olechr]
#105167717/10/201011:48
Har et 2 år gammelt selle Italia SLR som etter å har bitt brukt i til jobbpendling 8 mnd i allslags vær fortsatt er hvit. Har stort sett aldri vasket det utover å spyle av sand og skit. Er i allefall langt hvitere enn styretapen. Styretapen blir skitten lenge før det er noe problem med sete
Øyvind
[Re: oevk]
#105210918/10/201006:23