Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hvor sette/låse sykkelen i Ski?

Hvor sette/låse sykkelen i Ski? #1044862 06/10/2010 17:37
Z
Zachariassen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Z
For å øke treningsmengden, og ikke minst for å utnytte tiden bedre har jeg planer om å sykle fra Knapstad til Ski om morgenene og derfra ta toget videre. Men jeg har bare en sykkel, og den er ikke av ubetydelig verdi. Noen som har tips/råd om hvor det er mulig å sette sykkelen i nærheten av Ski Stasjon (gjerne innendørs, selv om det trolig er å håpe på litt for mye)?

Re: Hvor sette/låse sykkelen i Ski? [Re: Zachariassen] #1044866 06/10/2010 17:46
M
Meg sjøl Offline
Medlem
Medlem
M
Tror ikke du burde spørre om hvor du vil sette en sykkel av ikke ubetydelig verdi på et åpent forum...

Re: Hvor sette/låse sykkelen i Ski? [Re: Meg sjøl] #1044884 06/10/2010 18:15
Z
Zachariassen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Z
Haha... Godt poeng! Men tenkte det kanskje fantes et sykkelskur der sykkelen sto helt trykt!? Kjedelig å kun kunne bruke sykkelen på treningsturer som både starter og ender hjemme! Og som student har jeg ikke økonomi til å invistere i nok en sykkel, selv om denne selvfølgelig ikke hadde kostet mange lappene...

Re: Hvor sette/låse sykkelen i Ski? [Re: Zachariassen] #1044906 06/10/2010 18:40
HaraldW Offline
Besatt
Besatt
Som journalist i regionpressen som favner deg, er det dessverre bare en ting å si: Skaff deg en billigsykkel du ikke kommer til å savne stort.

Antallet sykkeltyverier i Ski er som i urbane områder flest, ganske høyt. Er du heldig finner du igjen sykkelen som auksjonsobjekt strippet for deler på politihuset et år etter.

Dessverre. Jeg jobber i Ski og sykler dit hver dag, og tar med meg sykkelen inn. Den står faktisk ved siden av pulten min.. Og det ser jo ganske trendy ut.

Harald

NOTS

Moderator  support