Takk for turen ja. Litt fuktig til tider, men det var i alle fall ikke kaldt. Veldig god følelse for at jeg tok turen innover til Oslo i dag. Nå er det pizza og ... pils.
Dette er største samling av stisyklister jeg har vært på tur sammen og det var hyggelig. Turen hadde alt; mange raske kommentarer (beste var vel den om at det var bra vi hadde med en økonom så kunne han bistå ved evt. dødsbo - om noen skulle falle i fra), mange over styret (meg inkl. og allerede rett etter 30sek. ved start), flere kutt og ett SVÆRT (godt det er med sykehuspersonell), god blanding av sykler og folk, godt humør - OG IKKE MINST bading (!) med påfølgende klespoker og klesdonasjon. Har egentlig noen tidligere opplevd å få en person helt under vann?
Tok noen flere, men da stort sett bare flere av samme motiv som ligger ute.
Kameraet er et Panasonic GF1, denne gangen med 20mm f1,7 objektiv. Er av Micro 4/3-standarden som har utbyttbare objektiv, selv om de er ganske så kompakte.
Imponerende stort oppmøte i dag! Gøy å stikke på tur med folk man ikke har sett på lenge!
Bra gutsing fra mange, men dessverre noen småskader. Ittno stort her i gården (bare Rikkes ekstra kne akkurat nå), men håper Albuemannen restituerer raskt. I dag så vi virkelig nytteverdien av å ha sykepleiere med på tur
Ellers var det vått, vått, glatt, mer vått og artig!
Albueskaden er skylt, desinfisert, sydd 8 sting og tatt 6 røngten eksponeringar sånn ca. Først og fremst tusen takk til proff og resolutt hjelp, nevner då bandasjør og compressdonør spesielt. Er dårlig på namn men de veit no det sjølve.
Trudde sjølv først at dette var vanlig skrubbsår og føysa slayer resolutt vidare med forsikring om at dette var heilt greit. Når bloddråpane datt tett på setet skjønte eg at det var det ikkje. Eit spørsmål til slayer, oppfatta du kva som gjekk gale? Oppfatta sjølv berre at framhjulet forsvann under meg, det har 60a gummi og ikkje supertacky som bakhjulet, lurer på om dette kan vere grunnen?
Når det først skulle gå gale, veldig greit at det skjer med 30+ andre rundt seg, derav overraskande mange kvalifiserte helsepersonell. Syklar ellers mykje åleine, har no følgjande aksjonsliste: - alltid førstehjelpspakke i sekken. - albuebeskytter, legene kommenterte tørt at her hadde eg slått meg før og det stemmer jo.
Først og fremst irritert no, må nok ty til løping nærmaste veka.
Ellers flott tur, fascinerande terreng i Lillo, til tider skikkelig jungel/urskog som er teknisk utfordrande. Største mengde Turnersyklar eg har sett på lenge, 3 tnt 5spot, ein sultan dw og ein 5spotdw, var det fleire?
Ellers flott tur, fascinerande terreng i Lillo, til tider skikkelig jungel/urskog som er teknisk utfordrande. Største mengde Turnersyklar eg har sett på lenge, 3 tnt 5spot, ein sultan dw og ein 5spotdw, var det fleire?
Det var 1 stk turner 6pack + en hvit turner til som jeg tror var 5 spot.
Men God bedring og kom deg fort tilbake på din turner på en sti nær deg.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Eit spørsmål til slayer, oppfatta du kva som gjekk gale? Oppfatta sjølv berre at framhjulet forsvann under meg, det har 60a gummi og ikkje supertacky som bakhjulet, lurer på om dette kan vere grunnen?
Jeg så ikke stort mer enn at forhjulet forsvant under deg hvorpå du gikk over styret og ned i steinene i beste supermannstil. Jeg tipper forhjulet har sklidd på noe, flyttet seg sidelengs og truffet en av steinene som var der slik at du ble slengt over styret. Kjedelig sak!
Tusen takk for turen, og ikke minst takk til veiviser Terje og assistent Ola Martin. Som Rune sier så kan du/dere nesten gjøre dette som en fulltidssyssel nå Kjempeartig å være på tur sammen med så mange hyggelige mennesker, og deilig å få luftet en rusten kropp. Mer av det!!