Så tørt som det er nå vil det aller meste fungere akkurat like bra. Ardent, Nevegal o.s.v. er bankers, xc-dekk funker sikkert også fint. Utfordekk var seigt i tråkkepartiene, mulig jeg legger på noe snillere bak mtp grusspurten på slutten.
Jeg har sjekket noen flere tider fra i vår, kontra nå, og har en høne å plukke.
Jonas T. - ehem... du syklet raskere i dag på din mors Contessa enn du gjorde i vår på din egen Santa Cruz utforsykkel. 5000-kronerssykkelen slår tilbake!
Her er forøvrig et par bilder også. 1. Ingen henrikg fastride er komplett uten pølsepause, her med Rasmus, Bjarte, Marius og Hampus 2. Oddeman måtte teipe den istykkerrevne shortsen for at den skulle holde seg på.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Takk for i går ja..ble jo et heftig tryn på siste runde, hadde jo bra vondt i håndleddet men tenkte dette gir seg snart,men i går kveld var jo hånda hovnet opp og gjorde jævlig vondt greier ikke å røre den, så det blir vel en tur til skade/akutt etter hvert.Men i følge bildene så må man vist innom der nåen turer for å bli god. mvh Roar
Nei, dette ga mersmak, så jeg krysser fingrene for det. Og jeg har en kompis som jobber lørdager som har enormt lyst til å være med, så hvis man kunne fått til en søndag hadde han blitt glad.
Nei, dette ga mersmak, så jeg krysser fingrene for det. Og jeg har en kompis som jobber lørdager som har enormt lyst til å være med, så hvis man kunne fått til en søndag hadde han blitt glad.
Hvis været holder seg noenlunde tørt blir det ikke lenge til neste gang. Skal se om jeg ikke får mekka et par nye løyper også.
Takk for i går ja..ble jo et heftig tryn på siste runde, hadde jo bra vondt i håndleddet men tenkte dette gir seg snart,men i går kveld var jo hånda hovnet opp og gjorde jævlig vondt greier ikke å røre den, så det blir vel en tur til skade/akutt etter hvert.Men i følge bildene så må man vist innom der nåen turer for å bli god. mvh Roar
Huff da. Håper du har fått sjekka det opp og snart er bra igjen. Håndledd er ikke å spøke med. God bedring!
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Hvis været holder seg noenlunde tørt blir det ikke lenge til neste gang. Skal se om jeg ikke får mekka et par nye løyper også.
Bare si fra, jeg kan bli med og hjelpe, så lenge jeg ikke er på jobb. Synd at jeg er så forkjølet og ikke fikk bli med.
Jeg sitter og tenker på et par plasser i Malvik som kanskje kunne passet for ei fast-ride-løype. Nå har jeg ikke fått vært med på noe fastride selv ennå, så har et forbehold om at jeg anbefaler til noe jeg egentlig ikke vet noe om
Den ene er enveis, det vil si den kan passe å sykles frem og tilbake. Med en fin grillplass ved start, og start vil da bli ca 10-15 min sykling unna parkering, men det går vel greit? Kanskje førsteomgangen kan gå sørover, mens andre omgang går "hjem igjen"? Litt avhengig av hvordan dere gjennomfører tidtakingen.
Edit: jeg gjør det enkelt: jeg prøver å få til en lykteturinvitasjon til uka, stien trenger ikke ryddes. Så finner vi ut om den stien evt er egnet eller ikke. I verste fall blir det en fin lyktetur
Bj
Redigert av BjornS; 16/10/201008:28. Rediger grunn: forslag om lyktetur
Edit: jeg gjør det enkelt: jeg prøver å få til en lykteturinvitasjon til uka, stien trenger ikke ryddes. Så finner vi ut om den stien evt er egnet eller ikke. I verste fall blir det en fin lyktetur
Jeg blir gjerne med og tester stien din. Har syklet et par fastrides, så jeg vet sånn noenlunde hvordan opplegget bør være. Sleng ut en invitasjon så ser vi hvor mange vi blir. Hint, hint: gjerne mandag eller tirsdag.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han