...men, men.. ikke at jeg tviler på den svært så troverdige Terrengsykkel-redaksjonen, men i NRK sin programomtale står dette:
"Ut i naturen: Magasin
Kan en ulv bli en god hund og en hund overleve som en ulv? Ut i naturen tar plass midt i et valpekull hvor programleder Kari Toft skal prøve å få svar på hva som skiller de to nære slektningene fra hverandre. Og i vår serie om steinalderliv er det duket for fiskekonkurranse med beinkrok."
Er Emil for anledninga utkledd med ulveklær, eller er omtalen i høyeste grad metaforisk?
Espen Flaskeladd "Do what you like, like what you do" Stall: Niner Air9, Felt F5, Uncle John Rival, Cube Central SL
Det var mye ulv og hund og lite sykkel på NRK1 nå ja, dessverre. Ikke for det, jeg er glad i hund og har selskap av ei malamutetispe foran tv'en. Men hun synes nok dette er mer interessert enn sykkel
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
Er en serie de har gående over 5 programmer med folk som bruker naturen på "annerledes" måter.
Er i grunnen godt fornøyd med åssen det ble. Er Trond Hansen som har filmet actionopptakene (han går medialinje nå), og så er det flettet sammen med mer eller mindre dorkete statements som NRK filmet ved en tidligere anledning.
Slett ikke ille...
Jeg er på rømmen Er du på rømmen du og? Alt står stille her Jeg vil kjenne trærne suse fort forbi
Og forresten - da jeg tipsa Øyvind Aas om dette (man er da sin egen manager), så sa jeg klart i fra om at det var snakk om et 2 - 3 minutters innslag:)
Her er link til en liten sak på UT.no, med mulighet til å se klippet om igjen (lav oppløsning):
..så sa jeg klart i fra om at det var snakk om et 2 - 3 minutters innslag:)
Tror ikke Øyvind har ytret noe annet, det er bare vi som er sultne på godt utforsykkelstoff i media. Syntes det ble et bra innslag jeg, hos oss var hele husholdningen pluss besøk benka foran skjermen. GJ!
artigartig. Det eneste jeg skulle kommentere utover de noe brå overgangene før og etter snutten var filmingen. Med det mener jeg at det virket som Emil kjørte litt mer ekstremt enn fotografen hadde regnet med et par ganger, eller slik virket det ihvertfall på meg. Det var derfor litt rart når det ble nevnt at Trond har klippet det. Menmen, han ville vel få frem noe med å filme det slik. Ikke ment som kritikk, men som en obeservasjon. Knallinnslag ellers - eller stryk ellers, knallinnslag. Jeg vil gjerne se mer slikt fremover
edit; faen, jeg fikk sykt lyst å reise til hafjell nå... Det frister mer enn å ha session med bare ultragnarløypen på Ulriken. Jaja, kan man ikke så kan man ikke
Det var derfor litt rart når det ble nevnt at Trond har klippet det
Trond har filmet, ikke klippet. NRK var veldig nøye på at de ville ha råmateriale, ikke et ferdigredigert innslag. Jeg har en edit på min pc som Trond har satt sammen, og jeg må si at den faktisk flyter bedre enn det NRK lagde.
Og for ordens skyld, så utdanner Trond seg til lydmann. Filming er mer hobby. Føltes uansett ut som litt rar rollefordeling med Specializedproffen bak kamera, og en gammel utforknark foran:)
Jeg er på rømmen Er du på rømmen du og? Alt står stille her Jeg vil kjenne trærne suse fort forbi