Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Diverse deler fra nok et bomkjøp selges

Diverse deler fra nok et bomkjøp selges #1043444 04/10/2010 22:26
T
Tom Andersen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
T
Drømmen om å få skivebremser foran og bak gikk virkelig i grus i dag. Fant en delsykkel på Finn i Lørenskog med akkurat det jeg trengte av deler for å montere skivebrems bak;Hjul og mekanisk caliper +++.

Men når jeg kommer hjem ser jeg at det faktisk ikke er feste for skivebremsfeste bak på ramma. Du kan le du, men gråten tok meg. Så uansett har litt forskjellige deler å kvitte meg med. Delene satt på en Nishiki Shot dirt sykkel.

- Alex rims 26" Linus 20 med 6-bolts fester. Sort felg og nav, sølv eiker. Sikkert greie som vinterhjul eller reservehjul. Fram og bak hjul. Kasett står fortsatt på. Har vaska hjulene og tatt av dekk og slange og ser helt fine ut. 250kr?

-Hayes Mx2 caliper, (Mekanisk Stod på 160 mm skiver) Ser ut til å være i orden. 100kr?

- Post mount til IS adapter, satt på calipern. 50kr?

-160 mm skiver, 2stk. 50kr?

-Alivio girsjalter, høyresiden. 50?

-Selve ramma med Deore girskifter bak og Acera foran. 15" dirt ramme. Sveiser ser ut til å være i orden. Vet ikke helt hva som har skjedd med kranken. Kom kun med en pedal. Er en del kabelgniss og steinsprut. Så sånn ut ny:
http://www.b-o-cykler.dk/Nishiki/N06_MTB_Shot_Sand_Gray_Silk.jpg
150 kr ?

-Det fulgte med en gaffel også. Stod Rst på den, men har ikke funnet noe mer info. Samme som bilde på link. Denne gis bort, trenger en service.
Er ganske like RST Launch.

Stina vil gjerne har delene ut av leiligheten så fort som mulig. Og jeg er fullstendig enig. Så kom gjerne med skambud, vil har driten vekk.

Send gjerne PM eller sms 93092508. ICON_SMILE

Redigert av Tom Andersen; 05/10/2010 08:37.
Re: Diverse deler fra nok et bomkjøp selges [Re: Tom Andersen] #1046252 08/10/2010 19:59
2
2life Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
2
Tar hjulsettet fot 250, hvis de er rette.

Moderator  support