Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3

Ipad

Ipad #1041033 01/10/2010 09:48
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Morro med Ipad, veldig morro!

Hatt min en ukes tid og digger den mer og mer. Pc blir stadig liggende urørt på kvelden så lenge det ikke skal jobbes mye.

Vi må jo ha en tråd som lovpriser Ipad (blir garantert fylt med kommentarer fra folk som ikke lovpriser den også...)

Så, hvilke apps er på din favorittliste?

Jeg har foreløpig noen jeg bruker mye
- Friendly facebook leser
- vgtv guide
- Dirt
- angryBirds

Og generelt surfing via Safari.

Aftenposten har tilpasset webside for Ipad. Forumet fungrerer veldig fint uten zooming. Skulle önske Tv2 sporten kom med egen Ipad app( er sikkert på gang).

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041059 01/10/2010 10:08
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det er vel nå man skal skrive +1 ?
Jeg har ikke iPad, men vil ha. Så kan fruen få arve den gamle Mac`en.

Med en iPad kan jeg kanskje snike meg rundt sofa regel #1: "Den som har datamaskinen kan ikke samtidig bestemme TV kanal".

Med en slik gizmo kan keg sniksurfe, facebooke og trumfe gjennom NCIS samtidig :-D

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Ipad [Re: Knirkekne] #1041063 01/10/2010 10:11
skibum Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Knirkekne

Med en iPad kan jeg kanskje snike meg rundt sofa regel #1: "Den som har datamaskinen kan ikke samtidig bestemme TV kanal".

Det er jo bare å kjøpe fjernkontrolltilbehøret til iPad, og gjemme den andre fjernkontrollen så er du "nødt" til å surfe når du skal skifte kanal :-D

Espen

NOTS!
Re: Ipad [Re: skibum] #1041070 01/10/2010 10:19
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Trenger tilfeldigvis ny multifjernkontroll her i huset jeg, så må sjekke ut det tilbehøret!

En ting som en veldig digg er hvor raskt og enkelt det er å sjekke fb, forumet osv ettersom Ipad alltid er klar. Enkelt kjapt og lett i forhold til bœrbar pc.

Unga digger den. Spiller Angrybirds, Ludo og kabal!

Noen som har tips til gode app'er for å lœre tall? 6- åringen i huset har akkurat begynt med matte på skolen.

Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter.
#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041119 01/10/2010 10:56
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Har du prøvd bilbanespillet? Vet ikke hva det heter, men det er griskult..!

Det er egentlig helt i strid med min religion, men jeg kjenner at jeg får lyst på en iPad selv. *grøss*

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Ipad [Re: Ripen] #1041134 01/10/2010 11:08
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Ipad blir lett din religion!

Ikke lastet noe bilspill enda men skal legge inn MX Mayhem tenkte jeg, det er morro.

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041140 01/10/2010 11:13
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg skal være sterk og vente på Android-brett. Eg er ein eplenektar. ICON_WINK

Håper åpningen av Androidmarkedet gjør så det blir tilnærmet like mange gøbbale apper for Android som til iPad.
Apple baner vei, det ska de ha.

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Ipad [Re: Ripen] #1041150 01/10/2010 11:22
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Apple bare FUNKER, så hvorfor ikke bare kjøpe iPad. Hadde det ikke vært for forestående utforsykkelkjøp, hadde jeg helt klart sendt med penger til en for meg også da hbakken kjøpte ICON_WINK

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ipad [Re: hbakken] #1041151 01/10/2010 11:22
Tex Offline
Besatt
Besatt

Jeg har lite greie på edb og såntno.

Det eneste jeg bruker min laptop til er surfing på nettet og lagring av bilder (har også ekstern backup). Skal jeg erstatte min trofaste laptop med Ipad så må den kunne begge deler...

Er en Ipad brukbar til å lagre / se på digitale bilder?
Er det greit å overføre bilder til ipad'en?

Re: Ipad [Re: Tex] #1041155 01/10/2010 11:25
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Du må ha PC/Mac for å overføre bilder til iPad. Ellers funker den nok fint til å vise bilder på, dog ikke i knallsol. Det jeg ser på den som er en portabel filmfremviser, samt gir mulighet for å lese e-magasiner på litt større format enn iPhone.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ipad [Re: baronKanon] #1041164 01/10/2010 11:29
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: baronKanon
Apple bare FUNKER, så hvorfor ikke bare kjøpe iPad. Hadde det ikke vært for forestående utforsykkelkjøp, hadde jeg helt klart sendt med penger til en for meg også da hbakken kjøpte ICON_WINK

Hvis du kjøper Marzocchigaffel til utforsykkelen din, så kan jeg kjøpe iPad. ICON_LAUGH

Roy

Re: Ipad [Re: Tex] #1041207 01/10/2010 12:04
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Sitat: Tex

Er en Ipad brukbar til å lagre / se på digitale bilder?
Er det greit å overføre bilder til ipad'en?

Ja og Ja.

Du kan overføre via PC eller rett fra kamera eller minnebrikke. Bare kjøpe en adapterpakke (20£) som passer både minnebrikke og usb.

Hvordan den evnt håndterer en ekstern HD tilkoblet har jeg ikke testet. Skal jammen gjøre et forsøk i kveld.

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041208 01/10/2010 12:07
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Det som man skal være klar over med for IPhone og Ipad er at man er avhengig av å ha en pc med Itunes for å kunne synke. Legge inn musikk etc. Samt Safari støtter pr nå ikke Flash, noe som gjør noen nettsider,og ofte videosnutter umulig å se.

Flash er det eneste negative for min del. Pc til å synke med har jeg.
Jeg mener man ikke kan erstattet totalt en PC med en Ipad/annen type surfefjøl. Men gud du kan begrense pc bruken mye.

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041444 01/10/2010 17:25
Haakonseng Offline
Avhengig
Avhengig
Er dette noe en må ha(faktisk bruk for), eller noe en "må ha"(skryt: se hva jeg har!) ?:)

Nysgjerrig på en slik tavle!

Re: Ipad [Re: Haakonseng] #1041472 01/10/2010 17:59
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Har bruk og bruk for... Har man bruk for en Iphone? Ja vil nå vil nå jeg si.
En super duppedings jeg ihvertfall har brukt mye på kort tid.

Super som liten og hendig surfetavle med masse morro å finne på.
På reise er den super til mail, film, internett og annen underholdning.

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041541 01/10/2010 19:37
D
dagfink Offline
Besatt
Besatt
D
Eg registerer at ingen nemner iPad brukt som lesebrett. Ja, eg er Apple-brukar, men vil heller ha Kindle enn iPad.

Re: Ipad [Re: dagfink] #1041554 01/10/2010 19:56
Statham Offline
Veteran
Veteran
Denne er skrevet på min Ipad, utrolig digg å ha i sofan... Enkel å sjekke forumet, utrolig fint digitalt album, men erstatning for laptop blir den ikke

3 åringer digger også Ipad

Scott Scale SL 29
Scott Foil Premium
Ibis Mojo HD C

Re: Ipad [Re: ] #1041692 02/10/2010 06:45
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Sant det ja! Skulle alltid har mer av disse penga tilgjengelig for duppedingser.

Morgen-kaffe i sofaen med Ipad på fanget er nydelig!

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041717 02/10/2010 08:07
Loki Offline
Besatt
Besatt
Har hatt Ipad ei stund, men er ikke all verdens imponert. Lesing er forsåvidt greit nok, men savner tabs dypt (Atomic Browser hjelper litt). Den viser websider ganske så tregt (i forhold en billig laptop) og cacher ikke innhold så når bruker tilbakeknapp må alt lastes på nytt (kjedelig). Zoomnivå glemmes også når man går fram og tilbake (sykt irriterende). Trådløs rekkevidde er klart mindre enn laptop og dessuten noe ustabil. Mye skriving og for eksempel bestilling i nettbutikken kan man bare glemme (dessuten virker ikke BankID på Ipad). Dette er med andre ord ingen laptoperstatter, langt der ifra.

Den fungerer bedre enn laptop i sosiale sammenhenger (middag, familieselskap e.l.) der man sender den rundt for å vise fram et eller annet.

Konklusjonen så langt er at Ipad er den overlegne dings og ha med seg på dass.

He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Re: Ipad [Re: Knirkekne] #1041758 02/10/2010 09:25
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R

Med en slik gizmo kan keg sniksurfe, facebooke og trumfe gjennom NCIS samtidig :-D

Hvorfor ikke bare se NCIS på padda i stedet? ICON_WINK

Re: Ipad [Re: hbakken] #1041898 02/10/2010 16:16
HaraldW Offline
Besatt
Besatt
Sitat: hbakken
Jeg mener man ikke kan erstattet totalt en PC med en Ipad/annen type surfefjøl. Men gud du kan begrense pc bruken mye.

Dagens teknologi gjør at det er lett å finne ut hva eksempelsvis ei surfefjøl skal kunne. Kunsten er å finne ut hva den IKKE skal kunne, slik at man A: Ikke gir brukerne muligheter som funker dårlig i formatet surfefjøl, eller B: Trekker proppen ut av markedet for bærbare maskiner (man skal jo tjene penger på resten av produktlinja).

iPad er ingen superkraftig bærbar PC, og skal heller ikke være det. For min del er det akkurat det som er fristende med iPad. Den kan ganske mange ting veldig bra i all sin enkelhet, og kan fylle et bestemt behov. Men jeg er ganske uinteressert i å koble til eksterne harddisker, masse USB-greier og annet ræl. iPad skal funke bra til det den kan, ikke se ut som et frimerke plassert i en haug med ledninger.

Og det fine med Apple-produkter, som jeg har hatt siden 1990, er at de bare funker.
Apple-junkie? Jess. Men så har jeg sluppet masse *.* exec.bat c: og sånt gjennom tidene. Hva som skjer inni OS og maskin er nemlig temmelig uinteressant for meg, bare jobben jeg setter dingsene til blir gjort.

H

NOTS
Re: Ipad [Re: Loki] #1041985 02/10/2010 18:32
hbakken Offline OP
Høkk, da! Høkk!
OP Offline
Høkk, da! Høkk!
Sitat: Loki
Har hatt Ipad ei stund, men er ikke all verdens imponert. Lesing er forsåvidt greit nok, men savner tabs dypt (Atomic Browser hjelper litt). Den viser websider ganske så tregt (i forhold en billig laptop) og cacher ikke innhold så når bruker tilbakeknapp må alt lastes på nytt (kjedelig). Zoomnivå glemmes også når man går fram og tilbake (sykt irriterende). Trådløs rekkevidde er klart mindre enn laptop og dessuten noe ustabil. Mye skriving og for eksempel bestilling i nettbutikken kan man bare glemme (dessuten virker ikke BankID på Ipad). Dette er med andre ord ingen laptoperstatter, langt der ifra.

Den fungerer bedre enn laptop i sosiale sammenhenger (middag, familieselskap e.l.) der man sender den rundt for å vise fram et eller annet.

Konklusjonen så langt er at Ipad er den overlegne dings og ha med seg på dass.

Enig at det negativt at den ikke cacher så bruk av tilbakeknapp tar ekstra tid.

At du ikke synes den ikke er noe sœrlig til å skrive mye på, kan da ikke vœre overraskende, den er jo ikke beregnet for det. Jeg vurderte nettopp dette pá forhånd om dette ville vœre negativt for meg. Kom fram til at siden jeg surfer mye og skriver relativt lite, sã var det perfekt med en slik surfefjøl.
Det finnes løst tastatur, men skulle jeg ha behov for det kan jeg like godt ta frem pc'en.

På dass har jeg ikke hatt den med enda. Perfekt sofadings og fin til å ha med på reise. Flyturene gikk fort unna forrige uke:)

#NBNL -

Re: Ipad [Re: hbakken] #1042139 03/10/2010 00:40
Moonlit Offline
Ringrev
Ringrev
Her kommer ipad-kritikk! ICON_SMILE

Måtte bruke ipad et par ukers tid ifm jobben, og vil ikke anbefale den til noen som ikke allerede vet at de vil ha den fordi den er sexy.

Hva skal den brukes til, egentlig?

Ha med deg rundt i bag/veske istedenfor laptop? Kjøp en netbook til halve prisen, den blir du mer fornøyd med. (jeg bruker mobilen eller en stor notebook som jeg da tar med i veska)

Lese bøker på? Kjøp for herrens skyld en ordentlig reader som funker i sollys. Ipad er ubrukelig til å lese bok på om du sitter utendørs en lys dag, selv om du plasserer deg i skyggen.
Om du likevel vil kunne fortsette å lese boka di mens du er på bussen/dass, bruk mobilen.
(jeg bruker en sony reader og mobilen)

Slippe å reise deg fra sofaen for å surfe/chatte? Funker fint så lenge nettsidene er godkjent av Apple, dvs. at de ikke støtter flash.
Her gjør også en netbook jobben bedre, eller kjøp f.eks en HP Mini hvis du vil ha multitouch for surfing.

For å ta positive erfaringer så har ipad relativt bra batteritid, og det er veldig kult å bruke den til kartzooming ICON_SMILE

Ang boklesing, så sammenlignet jeg den utendørs med en ebokleser med eInk-skjerm.

ipad i sollys med max brightness med iBook:
http://pr0.no/ipad/ipad_2.jpg
ipad i skygge i lettskyet vær:
http://pr0.no/ipad/ipad_4_in_shade.jpg

Orbea landevei, Focus CX, On-One sti - Rittrank
Re: Ipad [Re: Moonlit] #1043113 04/10/2010 14:51
laowai Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Har hatt min iPad noen uker og blir mer og mer fornøyd.
Hvis man går inn for å finne feil og mangler ved en iPad er dette helt sikkert ikke så vanskelig, og kritikken fra Moonlit virker for meg å være av den typen. Bitter fordi du måtte levere den tilbake?
Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg synes det er en kul dings, men til mitt behov er den både nyttig og praktisk.
Jeg bruker den til å lese og svare på email, surfing, video, musikk, lese bøker/magasiner og litt spilling. Favoritt apps er Zinio, Kobo, VG TV guide, Friendly, NFS Shift, Angry Birds, Geared.
Har ingen erfaring med andre lesebrett, men forslaget fra Moonlit om heller å lese ei bok på en mobil er i alle fall i mine øyne ganske håpløst. Vet ikke hva slags mobil det er snakk om, men sammenlignet med min iPhone er det VELDIG mye bedre å lese bøker/magasiner på iPad. Har riktignok ikke testet lesing ute i sola, men dersom dette ikke funker ser jeg ikke på det som noe stort problem.
Jeg har en del lange jobbreiser til asia, og synes iPad er glimrende reisefølge både på korte og lange reiser.
Ellers ble den rimelig kjapt en favoritt blant barna, og det er artig å se minstemann på 4 år kjøre bilspill.

Re: Ipad [Re: laowai] #1043175 04/10/2010 16:57
A
Adundas Offline
Fersking
Fersking
A
Noen artige apps:
The Guardian Eyewitness
Stumble Upon
Newsdesk
Cool Hunting

Re: Ipad [Re: laowai] #1043445 04/10/2010 22:28
Moonlit Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: laowai

Har ingen erfaring med andre lesebrett, men forslaget fra Moonlit om heller å lese ei bok på en mobil er i alle fall i mine øyne ganske håpløst. Vet ikke hva slags mobil det er snakk om, men sammenlignet med min iPhone er det VELDIG mye bedre å lese bøker/magasiner på iPad.

Forslaget om å lese bøker på mobil var, som det fremgår av konteksten, ment for de tilfellene hvor man typisk ikke har med seg noe annet enn det man går rundt med på kroppen til enhver tid, og bare leser max et par minutter av gangen.
Dette kan være f.eks når man går en tur på do, venter i kø eller skal sitte på bussen en liten stund, og man ikke har med seg sin primære lese-enhet, det være seg papirbøker, lesebrett eller ipad/netbook/laptop/PSP etc.
Et lesebrett en fullstendig erstatning for papirbøker; Ipad kan ikke selv med mye velvilje sies å oppfylle den rollen.

Mobilen jeg hadde i hodet var Nokia E52; jeg har pleid å lese bøker vekselvis på Sony PRS-505 lesebrett og på denne mobilen (med ZXReader-applikasjonen, som forøvrig anbefales for de som har Symbian)
E52 har et lite 2.4"-display, og fyller behovet for å fortsette på boka i fem minutter når jeg ikke har den primære leseredskapen tilgjengelig der og da.

Det blir det samme som å åpne nettavisen på mobilen; du hadde seff brukt en større skjerm eller papiravis hvis det var tilgjengelig, men en mobil fungerer fint i et par minutter når man kjeder seg.

Forøvrig leverte jeg tilbake ipaden med lettet hjerte, det er ubehagelig å dra med seg trekvart KILO i veska, spesielt når jeg ikke har noe behov for en slik enhet.
Jeg hadde en liten craving for en dings med multitouch etter å ha brukt ipad en stund, men den nye mobilen in med 4" skjerm og multitouch dekker det behovet helt fint.

BTW: Sony har nettopp sluppet et lesebrett på 105x145x8.5mm (!!) som veier bare 155 gram. Kindle 3 veier 240 gram. Mitt brett veier 250gram, lite nok til at jeg fint kan ha det i innerlomma på jakka.

Poenget mitt er: Ipad 3G veier 0.73kg, fungerer utendørs bare med velvilje og koster en halv formue. Funker fint til å ha på pulten eller i sofaen, men om du først skal ha det med deg rundt til daglig får du vel mer ut av en netbook på 1.2kg eller kombinasjonen mobil+lesebrett, avhengig av hva du faktisk bruker det til.
For prisen av en ipad kan du få en netbook OG en kindle 3.

Orbea landevei, Focus CX, On-One sti - Rittrank
Re: Ipad [Re: Ripen] #1043452 04/10/2010 23:53
cvrokka Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Ripen

Android

Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Re: Ipad [Re: cvrokka] #1043469 05/10/2010 06:01
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: cvrokka
Sitat: Ripen

Android

Minste totalpris fra 9966
7 timers batteritid
7-tommers TFT-LCD-skjerm

Borsett fra vekta er det vel ingenting som taler for denne?

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Ipad [Re: Knirkekne] #1043500 05/10/2010 07:26
Loki Offline
Besatt
Besatt

Borsett fra vekta er det vel ingenting som taler for denne?

Dersom man er eplenekter så...
Dessuten er Galaxy Tab en mobiltelefon (noe iPad ikke er) og Flash fungerer. Men prisen var rå gitt.

He took the road less travelled, but somehow won out in the end
Re: Ipad [Re: Moonlit] #1043523 05/10/2010 07:47
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Sitat: Moonlit
Sitat: laowai

Har ingen erfaring med andre lesebrett, men forslaget fra Moonlit om heller å lese ei bok på en mobil er i alle fall i mine øyne ganske håpløst. Vet ikke hva slags mobil det er snakk om, men sammenlignet med min iPhone er det VELDIG mye bedre å lese bøker/magasiner på iPad.

Forslaget om å lese bøker på mobil var, som det fremgår av konteksten, ment for de tilfellene hvor man typisk ikke har med seg noe annet enn det man går rundt med på kroppen til enhver tid, og bare leser max et par minutter av gangen.
Dette kan være f.eks når man går en tur på do, venter i kø eller skal sitte på bussen en liten stund, og man ikke har med seg sin primære lese-enhet, det være seg papirbøker, lesebrett eller ipad/netbook/laptop/PSP etc.
Et lesebrett en fullstendig erstatning for papirbøker; Ipad kan ikke selv med mye velvilje sies å oppfylle den rollen.

Mobilen jeg hadde i hodet var Nokia E52; jeg har pleid å lese bøker vekselvis på Sony PRS-505 lesebrett og på denne mobilen (med ZXReader-applikasjonen, som forøvrig anbefales for de som har Symbian)
E52 har et lite 2.4"-display, og fyller behovet for å fortsette på boka i fem minutter når jeg ikke har den primære leseredskapen tilgjengelig der og da.

Det blir det samme som å åpne nettavisen på mobilen; du hadde seff brukt en større skjerm eller papiravis hvis det var tilgjengelig, men en mobil fungerer fint i et par minutter når man kjeder seg.

Forøvrig leverte jeg tilbake ipaden med lettet hjerte, det er ubehagelig å dra med seg trekvart KILO i veska, spesielt når jeg ikke har noe behov for en slik enhet.
Jeg hadde en liten craving for en dings med multitouch etter å ha brukt ipad en stund, men den nye mobilen in med 4" skjerm og multitouch dekker det behovet helt fint.

BTW: Sony har nettopp sluppet et lesebrett på 105x145x8.5mm (!!) som veier bare 155 gram. Kindle 3 veier 240 gram. Mitt brett veier 250gram, lite nok til at jeg fint kan ha det i innerlomma på jakka.

Poenget mitt er: Ipad 3G veier 0.73kg, fungerer utendørs bare med velvilje og koster en halv formue. Funker fint til å ha på pulten eller i sofaen, men om du først skal ha det med deg rundt til daglig får du vel mer ut av en netbook på 1.2kg eller kombinasjonen mobil+lesebrett, avhengig av hva du faktisk bruker det til.
For prisen av en ipad kan du få en netbook OG en kindle 3.

Det eneste jeg leser her er at du ikke fikk det produktet du trodde du kjøpte og er misfornøyd med kjøpet ditt.
At du har svidd av masse kroner på noe du trodde gjorde noe, men så gjorde det ikke det likevel, betyr ikke at produktet er dårlig.

Bruksmønster kommer inn her.
Jeg har brukt Iphone siden 3G, jeg merker godt at mitt bruksmønster lett vil gjøre det helt knall å kjøpe en Ipad. Blant annet kan jeg lese omtrent alle sykkelblader på den, til en bitteliten pris kontra de abonnementene jeg har i dag.
Jeg kan lese nyheter etc, den vil totalt overta for hjemmepc'n når den også funker mot nettbank.
Den starter kjappere og tar mindre plass i den "sosiale atmosfæren" hjemme enn en laptop, er raskere å starte og varer lenger på batteri.
Ipad har aldri forsøkt å slå Kindle som lesebrett, men så er Kindle også BARE et lesebrett og for meg helt ubrukelig som produkt.

Jeg ser få problemer med den.

Noen jobb-dings blir det aldri fordi den ikke funker bra med typiske kontorapplikasjoner, men med vpn-klient og VNC/RDP funker den faktisk fint til slikt også!

Jeg kommer aldri til å ha den i veska, og jeg kommer heller til å kjøpe den med 3G.

Det lure er å kjøpe noe man trenger, ikke det man tror man trenger.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Side 1 av 3 1 2 3

Moderator  support