Heisann! Skal selge unna noen deler til nedovertralla nå, da det blir byggeprosjektish med litt andre deler i vinter!
Det som selges er da:
1 stk. 2010 Fox 40 FiT RC2 med world champion-edition stickers
En helt fantastisk dh gaffel! Stiv som en stokk, plush som en pudding, og lett å serve!
Gaffelen er ikke mye brukt, men har litt bruksriper på ytterbeina selvfølgelig! Innerbeina er ikke et merke i. Det eneste som er å nevne med gaffelen er at rc2 knotten til low speed compression er knekt av. Dette har ikke noe å si for gaffelens funksjon, bare justeringsvennlighet. 2011 cartridge kan skaffes til hyggelig pris, så dette er ikke noe problem! Gaffelen er nylig blitt tatt service på!
Med gaffelen følger det med instruksjonsdvd, original eske med kvittering- kjøpt i Norge! Og 1 soft fjær(stål) 1 medium fjær(titan, står i) og 1 hard fjær (stål).
Pris:
7500 kr
1 DH hjulsett: Shimano Saint M810 centerlock/DT Competition/Mavic EX823Utrolig stivt og fint hjulsett! Bare brukt en helg i Hemavan(Sverige) og på noen toppturer. Er selvføgelig et par bruksriper på felgringene, men ikke et kast eller flatspots! Disse ringene regnes som å være "bombesikker". Kan også kjøre slangeløst på disse ringene!
Merk: er 12x150mm baknav på dette hjulsettet for bruk på skikkelige utforsykler 8)
Pris:
2500 kr
1 sett Avid Code Juicy Carbon bremser! Jeg likte modulasjonen i Avid Juicy bremsene, men syntes de ble litt pinglete, og likte krafta i Code, men syntes de var overkill, så jeg satte sammen bremser med Juicy Carbon hendler på Code calipere! Resultat: en brems med mer enn nok kraft, men som samtidig hadde nok modulasjon!
Er ikke en ripe i disse! Leveres ferdigluftet med gode resin klosser + et ekstra sett nye avid metal sintered klosser!
Pris:
2000 kr 2 stk 203mm Shimano XTR RT97 centerlock skiverGode skiver som passer på navene på hjulsettet ovenfor! Ser utrolig nice ut med disse skivene, og så er de ganske lette og fine!
Pris:
400krForeløpig har jeg bare disse bildene:

Flere bilder kommer!
Kontakt meg/gi bud på:
-PM
-Mail/msn: nismo350z15@hotmail.com
-Mobil: 96232220
Kan hentes/beskues i Mosjøen eller sendes over hele landet for kjøpers regning!