Jeg fikk lekt meg med farlig dyrt fotoutstyr i dag og venter nå bare på at 1.5GB med bilder skal dukke opp på en filoverføring min vei. Blir gøy å se hvordan de ble
Men reaksjonen til han som blir passert er herlig!
Det var ikke meningen å skremme noen, men flyten var så fin akkurat der. For å unngå anti-fairplay-prisen under finalen droppet (!) jeg dog å ta denne linja. (det hadde blitt grisete)
TUSEN takk for en fantastisk dag i Knapstadskauen, plettfritt og godt driv i arrangementet. Faktisk så tight gjennomført at man fremdeles var andpusten og med null krutt i beina når neste heat startet. Formatet med 4x4 i de siste rundene var kjempegøy, neste gang blir det å ha noen kjepper lurt under skjorta til taktiske manøvre i mørke deler av skogen..
Terje LilloLos skjøt 600 bilder idag som jeg nå ENDELIG har fått sendt over til han via nett, men tillater meg å legge ut et par her som viser pallen for fru og frans.
Gleder meg til NS-elementer neste år!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Re: Fast Ride - søndag 10. oktober kl 1400
[Re: Tallak]
#104741711/10/201005:27
Synes denne filmsnutten var helt genial Her får førstemann masse kauking og tilrop for god kjøring ned noe bratt noe, før mr høkkmeister bare fliser forbi i nydelig tempo. Peranos ansikt er jo også bare helt ubetalelig
Er nesten litt misunnelig på det fotoutstyret... Om jeg har fått det til så ligger det noen bilder her i helt feil rekkefølge, det bakerste kommer først, men rekker ikke ordne det nå...
Trening gjør mening:o)
[Re: sissel l]
#104786611/10/201018:36
Er nesten litt misunnelig på det fotoutstyret... Om jeg har fått det til så ligger det noen bilder her i helt feil rekkefølge, det bakerste kommer først, men rekker ikke ordne det nå...
Og der var jeg. Mer enn bra nok for meg Sissel, takk.
[Re: tmork]
#104790111/10/201019:17
Den måtte vel komme ja.. Jeg fikk kjenne på noe som jeg tror heter sone4 (ny og spennende opplevelse). Var helt ferdig, spesielt i finalerunden, hvor de to siste bakkene var forferdelige. Gjorde det ikke bedre med gira tilskuere som prøvde å motivere meg til å komme opp en teknisk lett bakke.
Det samme skal ikke skje på FastRide i Eiker, og da kommer vel du også og leverer hissige forbikjøringer?
#104821212/10/201009:58
Den måtte vel komme ja.. Jeg fikk kjenne på noe som jeg tror heter sone4 (ny og spennende opplevelse).
Hva er sone4, hvordan kommer man dit - må man innom sone1,2 og 3 før 4, hvor lenge har man lyst til å være der, og hvor går ferden etterpå - til sone5, hvor mange soner finnes det...?
Hva er sone4, hvordan kommer man dit - må man innom sone1,2 og 3 før 4, hvor lenge har man lyst til å være der, og hvor går ferden etterpå - til sone5, hvor mange soner finnes det...?
Tja, vi kan vel generalisere og si at sone 4 er 90-95% av makspuls. Man kommer dit ved å HNNNNNNNNGH'e mye. Lyst er individuelt, men høyere sone tror jeg du ikke vil sjekke
sone 5 - CHECK! Faktisk var jeg nok oppe og snuste på sone 6 også, for det var kun vilje som var igjen på slutten der, selvom det bare var snakk om 15-20 sekunder.
#104837012/10/201013:12
Såpass, det er blitt soneprat også nå? Vel vel, fin forbikjøring på inner'n, Are. Det sporvalget hadde ikke jeg sett. Skjønner at det er bedre å ha deg på lag enn å sykle mot deg!