I dag prøvde jeg meg på Kistefjellet. Kjempelurt! 1003 høydemeter klatring over 9 km med grusvei. "litt over 10% burde gå bra med cyclo cross og tykke slicks" tenkte jeg. Idiot! Det var vel ca 450 hm stigning de første 2-3 km, eller noe sånt. Jeg ga opp da jeg kom til tregrensa, etter et uvisst antall kilometer i under gangfart og stående kadens på 20-30. Neste gang tar jeg terrengsykkelen.
Det tredje bildet er mobilbilde av min nye cyclo cross-sykkel.
Mobilen er en Samsung Galaxy S som jeg vant i en internett-konkurranse.
Det er en Surly Cross Check-ramme med litt deler som jeg hadde fra før, og litt nytt. Brooks B17 sal i honningfarge, og honningfarga Brooks styreteip. Prikken over i-en er Kool Stop Salmon bremseklosser som nesten matcher salen og styret. Jeg har en tråd om sykkelen i racerforumet.
Hadde en veldig fin tur ved Kjærrane igår. Her er bilde fra toppen av Gråmannen. Fikk prøvd nedkjøringen fra Gråmannen mot jettegryta, den var fantastisk!
Bilde fra nedkjøringen. (Jettegryta oppe til venstre)
Sykler opp fra Lillestrøm til Blystadlia, derfra går det en sti opp mot Bjønnåsen. Noen vansklige crux opp, men morsom klatring. Bare å bombe ned igjen! Ikke så mange kilometer. En fin kveldstur med konge utsikt på toppen. Ser helt til Høgevarde og Gaustatoppen på gode dager. Anbefales!!
Tok en tur i Fredrikstadmarka sammen med den vakreste jenta jeg vet om i dag. Vi fant oss en stubbe hver oss og koste oss med gjende-kjeks og fanta. Bedre får man det ikke.
Topptur 24. august i 18-20 grader, og indre del av Ofoten med blikkstile hav. Etter en pause på toppen venter 500 høydemeter over 4,5 km med super flyt og noen crux på perfekt singeltrack.
Perfekt sensommerdag:
Skjomenfjorden og den Sovende Dronning i bakgrunnen:
Snacks, tørket reinhjerte:
Redigert av arni@stinky; 25/08/201108:51.
Kunnskap er informasjon kombinert med erfaring, kontekst, interpretasjon og refleksjon. Kunnskap er begrunnet tro. Kunnskap oppstår mellom ørene i menneskets hjerne.
Hvorfor kommer ikke vedlegg innline i poster lenger da?
Hvorfor lei-sei-fjes til en slik gladmelding? Endelig er man tilbake til den gamle gode løsningen der man laster inn bildene og så redigerer man innlegget og kan da legge inn bildene der man ønsker i teksten, isteden for at alle bildene kommer i en haug på slutten. Min reaksjon på dette:
[edit] Mitt eksempel ble redundant da arni la opp sin bilder på en perfekt måte som tar i bruk denne nygamle muligheten. Cluet er altså å legge opp legge ved sine bilder, submitte og så gå inn og redigere innlegget og legge inn linkene til bildene. [/edit]
Redigert av Dan; 25/08/201108:57. Rediger grunn: Flink arni
Nordmarka i dag, meget fine forhold Meget fornøyd med 456, den spisser røtter som hjuling. Noen endringer blir det på drivsiden, sram og widgit ska løse det problemet.