Men jeg vil ha NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! DOMMING! VOFFÅR KANKE JEG FÅ NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ IIIIIIIIIIIII.
Håper snart det er en eller annen som studerer markedsføring eller lign. og som ønsker å skrive en oppgave hvordan omtale på ts og salg av et produkt henger sammen.
Som med denne filmen. Det blir jo et snevert marked i forhold til mye annet, film om stisykling, men etter å ha lest tråden lurer jeg på hvor mange som ville kjøpt denne filmen uten at de hadde lest denne tråden. Eller fått melding på facebook.
No hard feelings, jeg gleder meg også til å se den. Men markedskrefter er et interessant tema, kanskje jeg burde ta opp et studielån til? Og søke permisjon fra jobb? Og skrive en oppgave om dette sjøl? Kanskje jeg til og med måtte sykle litt for å få den rette feelingen med temaet? hmmm...
Man hører stort sett om produkter via via. Denne tråden her så jeg, sjekket trailer og da var det ikke så vanskelig å skjønne at dette må bestilles. Det er jo publisert på flere nyhetssider for sykling også, så dette hadde nok kommet til enhver nyhetssøkende terrengsyklist.
No hard feelings, jeg gleder meg også til å se den. Men markedskrefter er et interessant tema, kanskje jeg burde ta opp et studielån til? Og søke permisjon fra jobb? Og skrive en oppgave om dette sjøl? Kanskje jeg til og med måtte sykle litt for å få den rette feelingen med temaet? hmmm...
Er det singlespeeden som har resultert i alle disse funderingene
Som Snorre sier, vi kjører Norgespremiere Mandag 6. desember på Parkteatret i Oslo sammen med Hafjell Bike Park og Bikes and Boards/babracing.no! Dørene åpner kl 19, film kl 20. Billetter kr 100 og finnes i forsalg hos Bikes and Boards fra mandag 29. nov eller i døren.
Som Snorre sier, vi kjører Norgespremiere Mandag 6. desember på Parkteatret i Oslo sammen med Hafjell Bike Park og Bikes and Boards/babracing.no! Dørene åpner kl 19, film kl 20. Billetter kr 100 og finnes i forsalg hos Bikes and Boards fra mandag 29. nov eller i døren.