Hei,
Som overskriften sier, selger jeg 1 stk splitter ny RS Reba SL 100mm sort gaffel. Gaffelen er tatt av ny sykkel, og helt ny og 100% strøken.
Kronerøret er kappet til 18,2cm, og passer dermed veldig mange sykler i str. S og M uten at du trenger å kappe mere.
Inkluderer RS Pop-Lock låsebryter på styret, samt wirestrømpe.
Dette er uten tvil markdets rimeligste gaffel av høy kvalitet (når vi snakker 100mm XC-gafler), vil jeg si.
Lett, stivt chassis, markedets beste luftfjærsystem, god, pålitelig demping, låsing fra styret, rimelig - en fin-fin gaffel rett og slett.
Mer i detalj, har du følgende funksjoner/justeringsmuligheter:
Lufttrykk, Lock-Out (på styret), retur, lavhastighets kompresjonsdemping samt justerbar terskel for Lock-Out (Floodgate).
Jeg hjelper deg gjerne med tips og råd ift til oppsett av gaffelen (evnt. montering, hvis du ikke føler det kompetent til det selv).
Gaffelen ser ut som denne, bortsett fra at min har låsebryter på styret, ikke på gaffelbenet (styremontert låsebryter er langt mer anvendelig når den fungerer så bra som den gjør hos Rock Shox).
https://kjellsykkel.secure.flexiweb.no/productview/19381723/2500,- inkludert Poploc. Lokale kjøpere foretrekkes, men kan også sendes mot at kjøper dekker fraktkostnader.