Denne gangen går turen til Kråkerøy. Oppmøte blir kl 18.30 ved steinhytte skiltet. Se kart, eller denne linken http://kart.gulesider.no/m/p8RdY Det er høstvær om dagen, å ja det kommer til å bli bløtt og gjørmete til tider. Et krav er godt humør og positiv innstilling
Nå er formen bra. Stiller med WWBB og kan ta med klissedekk til deg anonymous13 som du eventuelt også kan kjøpe billig. Dekkene er Intenze 2,35 ExDc Lite. De sitter som borrelås og veier ca 900 gram.
Ta med dekka uansett om anonymous13 ikke skal ha de, mulig jeg tar de Var på Torsnes med Vidar som i dag. Det er fint der altså. Må få til en Tirsdagsklubb der en gang.
Ta med dekka uansett om anonymous13 ikke skal ha de, mulig jeg tar de Var på Torsnes med Vidar som i dag. Det er fint der altså. Må få til en Tirsdagsklubb der en gang.
Den er grei. Tar med dekka eller så kan du jo sikkert se på dem i morgen da Andreas.
Jeg kan sikkert være guide i Sarpemarka. Tur til Sarp passer meg bra neste tirsdag.
Forrig tirsdag var det med en Haldenser som kanskje kunne guidet oss i Halden.
Tirsdag den 31 har jeg avtalen med en kar fra Råde som skal guide der Tommy, men Sarpsborgmarka er vi interessert i. Kanskje Tirsdag den 07.09 hvis det passer for deg?
Hva om vi omtaler steder med det navnet det faktisk går an å finne på kart o.l= Ville ikke det være lurt i tråder som dette, og under guiding? Det heter "Sarpsborgmarka".
Tirsdag den 31 har jeg avtalen med en kar fra Råde som skal guide der Tommy, men Sarpsborgmarka er vi interessert i. Kanskje Tirsdag den 07.09 hvis det passer for deg?
Jepp!! Jeg kan stille som guide i Halden en Tirsdag.
Sykkel og ski........ G-Sport Svinesundparken -------------------------------------------------------- Commencal Meta AM VIP Diamant Apex 29.2
Jepp!! Jeg kan stille som guide i Halden en Tirsdag.
Nå er formen bra. Stiller med WWBB og kan ta med klissedekk til deg anonymous13 som du eventuelt også kan kjøpe billig. Dekkene er Intenze 2,35 ExDc Lite. De sitter som borrelås og veier ca 900 gram.
Nei ingen kan sykle i regnet Jeg har blitt syk i tillegg nå så jeg kan ikke stille i dag. Vis andre er kjent der og tar på seg guidinga så er det bare å gunne på
Tror ikke jeg gidder selv. 15 sekundmeter vind langs kysten på kråkerøy pluss at det bøtter ned? Vanligvis er det jo ikke noe problem med vindmotstand når man sykler sti men det kan bli det i dag.
Men skal vi ta en liten tur i Særpemarka da Stein uansett vær? Oppmøte kl 1830 på grusplassen føre Blessom?
Siden dere (Amou?) tydelivis sykler med GPS likevel, hadde det vært suverént om noen orket å legge ut rundene (hvis de er fine) som stiguider her. Er ikke det en god idé?
Hvis det er mulig, kan det jo til og med gjøres før den "offisielle" tirsdagsklubbrunden *gjemmer seg for baronen og Subs* ...eh, "sykkelturen".
Hei Stein Det ligger i planene. Har bare ikke for rottet meg til det ennå. Er en del som skal legges inn under sti guider av info. Heng deg med på en NGSK tur æ? Vi skal til Kråkerøy på tirsdag. Lager en egen post om det i løp av helga.