Dessto mere jeg tenker på det blir dette en sannhet!
Jeg mener;før når jeg trodde jeg "trente" sånn ca to ganger (maks)i uka følte jeg ikke noe spesielt. Jeg tok en sykkeltur fordi kona synes jeg var for lat. Ikkeno problem å hoppe over noen uker med trening i ferien feks. Men etter å ha trent en stund kom jeg inn i et treningsmiljø. Måtte melde meg på i Birken selvsagt. Og det var jo bare hoderistning og håhå svar på spørsmål om vi skulle ta useda gruppe. Og dermed ble jo lista lagt.
Men altså;siden jeg sammeligner litt med bruk av narkotika.
Etter etpar år med trening begynte vekta å gå ned. Fant ut at jeg burde lese meg opp på næringslære slik at jeg fikk i meg de riktige vitaminene og slikt vet dere. Min lokale pusher hadde selvsagt pulver i både bokser og spann. Og tabletter til å suge på.
Vanlig mat fra Meny ble forsøkt men oppgitt etter å prøvd å finne en proteinkilde som ikke innholdt melk(siden maven min er blitt følsom i det siste,rart). Valget falt på baconsvor. 50% protein. Ikke bacongull altså. Den er altfor lett. Etter stunds googling fant jeg ut at baconsvor desværre har proteiner som kroppen ikke nytter seg av(Hæ?er det mulig ?)og dermed falt det prosjektet i dass.
Kona sier jeg er så sur om dagen. Hun har dessuten lest (I vg tror jeg. Birkenbilaget for en uke siden. Takk VG!)at man kan bli litt grinete og gretten frem mot birken . Og egoistisk. Og jeg tolker det som at den økte treningsmengden gir symptomer på avhengighet. Jeg blir rastløs.Grinete. Får skjelvinger. Sover dårlig. Dropper ytterligere i vekt. Eneste måten å løse det på er MERE trening.Etterfulgt av litt sykkeldelshopping (for å toppe litt lissom) Da glemmer jeg alle mine sorger ,blir positiv og rolig flere timer etterpå. Og slokkner som et lys om kvelden
Kan ikke si jeg gleder meg til avvening i September. Råd mottas!
Redigert av jan erik; 12/08/2010 11:24.