Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

i-link installering?

i-link installering? #1001342 10/08/2010 12:28
frogstar Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Fikk før sommeren en slik ilink-pakke for gear. Har nå fått tid til å (prøve å) installere. Skjønner ikke helt dette: det følger med en hel masse "frame stoppers" som selvsagt skal brukes i rammefestene, men de passer jo bare på den ene siden. Etter at man har kjørt et stykke med bare innerstrømpe og skal til å tre perler igjen, må man jo begynne med et hann-stykke (slik som ved skifteren der man starter). Her får ikke jeg disse stopphylsene til å passe med ilink-bitene på noe god måte. Har sett på bilder at noen har brukt flere av disse "lever connectors" for å få det hele på plass, men jeg har da ikke nok slike... Er det noe jeg gjør helt feil?

- fx

move 'zig'
Re: i-link installering? [Re: frogstar] #1001394 10/08/2010 13:10
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Frame stoppers mot giret, lever connectors mot hendel. Funket for meg, i hvert fall. Stopphylsene dytter du inn i den vide delen, og den smale putter du inn i lever connector. Det funket i hvert fall for MEG.

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: i-link installering? [Re: baronKanon] #1001928 11/08/2010 07:04
frogstar Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Ja, etter å ha sett på gulvet i boden, var det faktisk flere enn en lever connector med i settet... Nå er alt montert og funker strålende. Åpne mer forsiktig neste gang.

- Fx

move 'zig'

Moderator  support