Hei,
Har en sånn, og den fungerer stort sett greit. Den er litt treig til å starte, men ikke verre enn at om du gir den et par minutter så kommer den.
Bruker et AA batteri så ihvertfall på sykkeltur så er det lurt å ta med reserve. Dog må man huske å skru ned samplingshastigheten fra 1s hvis man skal ha med hele turen om man er borte en stund.
Synes det er skuffende lite minne i min RS800CX.
Du kan få opp posisjonen din på klokka, men kart får du kun når du kommer hjem. Da er den en liten link man kan klikke på når man laster over til Pro Trainer som viser på Google maps.
Klokken bruker GPSen til fart dersom du ikke har hastighetsmåler på sykkelen eller fotsensor dersom du er til fots.
Vil si den er et greit tillegg om du allerede har klokken.
Selv endte jeg opp med å kjøpe meg en Garmin Edge 705 GPS med pulsmåler og fart/kadens i tillegg fordi jeg synes det er kjekt med kart på langtur og de mulighetene det gir pluss at det er veldig oversiktlig når du får så stort display (da tenker jeg kun på puls, fart, etc tallverdier vs Polar, selve skjermen kunne vært større mtp kart).
Så du må tenke gjennom hva som er ditt bruksområde.
Til å se i etterkant hvor du har jogget/syklet så er den fin, men den kan ikke vise hvor du skal.
Pass på å få G3 varianten, G1 er utseendemessig helt lik (prismesig også tror jeg..)