Jeg måå bare dele med omverdenen, kjøpt meg bil, nr 2, BMW nr 2, første var jeg egentlig veldig fornøyd med, men den er nå 12 år gammel, så jeg fant meg en noe nyere. Endte med en 2004 E60 520IA med masse stæsj.
Synes designet på denne var litt "spesielt" når den kom, men ser i ettertid at den holder seg meget bra. Disse begynner vel å bli gunstige i pris spesielt etter at F10 er kommet!?
Er det full M-pakke på denne? Ekstrautsyret på BMW er jo halve bilen/moroa/prisen
full m-pakke utvendig, og hvertfall iforhold til min E46, er det masse annet morsomt ekstrautstyr. og med bare 105 tusen km på tellern følte jeg at prisen var svært gunstig.
MEN, sykkelen må enten på taket som på E46'n eller hengerfeste. vi får se hva jeg gjør, hehee..
den bilen og den fargen er jo vakker uansett hva man mener om bil og bmw! så grattis med den. føler jeg har hoppet litt høyere opp på eksklusivitets-stigen iforhold til forrige bmw som hadde de trausteste fargene og stoffsetene. og 118 hk. endelig riktig antall sylindere ved siden av hvarandre også
Full M pakke heter M5. I avgiftsnorge blir det til en full-m-pakke med strikkmotor. Minner om at M5 koster 550.000 ny i Tyskland, og er hinsides å kjøre. Ikke gjør det, da blir du en veldig bitter på Noreg etterpå.
full m-PAKKE heter ikke M5. M-pakke, utseendemessig som nevnt her, kan bestilles til alle 5serie modeller. for å ta et eksempel jeg kan mer om, e46, som kom i 1998, så kunne man få m-pakker da den kom, mens e46 M3 kom ikke før 2001.
Men norge er definitivt et bilnegativt land å bo i.
M-pakke er en "edition" på en eksisterende modell og består av et sett deler som gjør bilen sportsligere både i utseende og kjøreegenskaper. På E91 er dette for eksempel understell, aerodynamikkpakke, sportsseter, -ratt, -girkule, breiere dekk bak, etc.
M3 eller 5 er jo selvsagt drømmen. Må bare spare noen pr først
Grattis med veldig flott bil! Leter selv etter E61 med M-tech om dagen så er helt enig i smaken din Mye utstyr ellers eller? Fikk du med M-felgene eller kun de som er avbildet forresten?
Full M-pakke er på ingen måte M5 nei. Nå er det jo heller ikke noe som heter full M-pakke for enten er det M-tech, eller så er det ikke M-tech (ikke noe slik innvendig, utvendig eller fullt som hos Audi f.eks.) Og det er obligatorisk ja om man liker gode kjøreegenskaper (men ikke hvis man hater stive biler). Har det selv på min -04 E46 jeg skal legge ut til salgs nå og kommer neppe til å kjøpe BMW uten igjen.
vet ikke hvordan vinterfelgene ser ut men tviler på at de er M-felgene. og veldig fornøyd med å få meg M-tech, kan ikke få sagt det nok. jeg var på jakt etter E61, men plutselig dukket denne opp og behovet for stasjonsvogn var egentlig ikke der. gleder meg som en unge til å få bilen denne uka!
Tja, det er jo en måte å se det på. Alternativt kan det jo være at vedkommende ikke har den ekstra millionen å bruke på bil eller ønsker årlige kostnader på 2-300.000
Ja, smertefull lesing på bimmers ... men jeg måtte likevel lese litt. Men så, ca. på side 6, en som kaller seg GeirK ... Hmmmmm. Synes å dra kjensel på noe her ...
EDIT: Nå har jeg lest videre. Veldig bra, dette, GeirK!!
Har konto på bimmers.no jeg også. Mye bra info der og en del vettuge folk, men dessverre også mange sykkelhatende idioter med markeringsbehov som nettopp har fått lappen og kjøpt sin første BMW.
Får litt inntrykk av at du ikke har et positivt inntrykk av Bimmers, men mulig jeg tar feil.
Bimmers.no og bmwccn.no er to helt fantastiske forum hvor jeg har vært medlem lengre enn her. Veldig mye kompetanse der og har fått hjelp der flere ganger som store merkeverksteder ikke har klart å svare på. Veldig mange hyggelige mennesker der som jeg har hatt mange positive opplevelser med på treff. Det er jo bare BMW sitt svar på terrengsykkel så ikke dra alle over en kam, slik man kan få inntrykk av at du gjør. (Det liker vi jo ikke at folk gjør med terrengsykkel.no heller).
GeirK har gjort en glimrende innsats der de siste dagene! Og vær så snill og ikke la de som prøver fåfengt å svare han representere den generelle medlem på forumet...
Jeg skrev at det var noen skruer på forumet på bimmers.no, ikke at alle der var noen skruer (selv har jeg en A4, og det er folk med tilsvarende holdninger på http://forum.vwaudi-club.no/ også).
Jeg har skrevet noen innlegg som "clo" på bimmers (at jeg gidder..).
Jeg skrev at det var noen skruer på forumet på bimmers.no, ikke at alle der var noen skruer (selv har jeg en A4, og det er folk med tilsvarende holdninger på http://forum.vwaudi-club.no/ også).
Jeg har skrevet noen innlegg som "clo" på bimmers (at jeg gidder..).
Takker for at du gidder å gjøre en innsats overfor de av medlemmene der som har vanskelig for å føre en saklig diskusjon
Grattis med veldig flott bil! Leter selv etter E61 med M-tech om dagen så er helt enig i smaken din Mye utstyr ellers eller? Fikk du med M-felgene eller kun de som er avbildet forresten?
Full M-pakke er på ingen måte M5 nei. Nå er det jo heller ikke noe som heter full M-pakke for enten er det M-tech, eller så er det ikke M-tech (ikke noe slik innvendig, utvendig eller fullt som hos Audi f.eks.) Og det er obligatorisk ja om man liker gode kjøreegenskaper (men ikke hvis man hater stive biler). Har det selv på min -04 E46 jeg skal legge ut til salgs nå og kommer neppe til å kjøpe BMW uten igjen.
Ikke helt riktig dette. Har jobbet flere år hos BMW forhandler, hadde selv E91 med innvendig M-pakke. Dvs. M-ratt og kortere M-girspak, standard eksteriør. Bilen bestilte jeg slik ny fra fabrikk....