Selger Oppenheimer ramma mi altfor billig. Ramma er en Diamant Oppenheimer 07mod med 140mm demping foran og bak. (08mod var en freeride versjon (m Domain gaffel) av denne stisykkelen, så ikke blande dem)
Ramma er i aluminium og er str 19". Passer folk på 182 og sikkert en del større enn det også, da dette er en Large ramme. Overrørsmål 56 cm.
Ramma har setepinne i karbon (Easton, 27.2 x 350mm) som følger med. Det gjør og QR setelås. Du får selvsagt med girøre og headset. Og Manitou Swinger x3 demperen er selvsagt med ramma;)
Alt dette for 2300,-
De resterende delene kan også selges om du har et grei pris. Og kona mi er IKKE budgiver
Jeg må få poengtere at alt i utgangspunktet er til salgs, men at jeg vil selge ramma først;)
Easton xc one hjul 1590g Easton karbon setepinne og monkeylite styre Easton Vice AM stem (85mm) ESI holkene i 100% silikon, røde SRAM X9 bakgir, skiftere og nytt xt fremgir med full metal jacket gear cable set Avid Elixir 5 160/160 hvite Blackspire C4 bashguard rød
Fizik Gobi sete NC 17 pedaler med utskiftbare pigger. Bare 399g for paret! Maxxis Ardent dekk 2,25
Ellers har sykkelen en Manitou Minute Elite gaffel med lockout, rebound og justerbar vandring fra 110 til 140mm. Truvativ Stylo 3.3 krank.
Hva er vitsen med å bygge en perfekt sykkel når du ikke får brukt den? Vi har forskjellige bruksområder, og jeg har nettopp bestilt ny dose sykkeldeler fra CRC, så du får nok ikke lokket noen av delene dine på meg denne gangen ;-)
Hvem er du Frobo? Har du handlet deler av meg du var misfornøyd med?
Takk for at du synes så vel om sykkelen min, by the way;) "perfekt sykkel" Du vet.. en hardtail er mer allsidig og derfor vil jeg altså årøve å få til et HT bygg denne gangen. Jeg har prøvd fulldemp. Det var dritgøy! Men det var også dritgøy å jobbe seg frem til "den perfekte sykkel", så..
men først alle sammen, må ramma gå!
Jeg dumper prisen til 2000 inkl setepinne alt som står ovenfor. Og Frobo... INGEN av dine 20 sykler er i nærheten av så fine som min Oppenheimer;)
Har en som skal teste hele sykkelen en av de kommende dagene, så får se hvordan det går;) Om ikke hele sykkelen blir solgt ser det ut til at ramma blir solgt til fordel for en mmmbop...
Da trenger jeg å kvitte meg med en Easton carbon seatpost 27,2, 350mm, da denne ikke passer i mmmbop ramma.. Noen som vil ha den? Går for 400,- dersom ikke han tar hele sykkelen da.
Har ikke fått nett i det nye huset enda, men håper på å få det til helga. Skal oppdatere asap. Beklager folkens, men har skiftet hus de siste dagene og har ikke svart så raskt som jeg skulle ønske.
Hva må man ut med for å komme over skambud på ardentdekkene? Og....Er de mye brukt? Single eller dual PLY? 3C compound? LUST? :-)
Ser det er prisforskjell på de forskjellige variantene på crc, så for å ikke komme med bud som blir uglesett må jeg ha en prisantydning og/eller flere detaljer. :-)
Da dette er en sykt god sykkel som jeg har store kvaler med meg selv om jeg skal avlive eller ei går ikke delene på billigsalg. Lager derfor en finn.no annonse på det hele også.
Prisantydinger: (Alle deler er fra ett år el nyere)
Ramma inkl girøre, seteklemme QR, XT fremgir og headset er ikke solgt likevel og går til 2000,-
EASTON EC70 CARBON MTN SEATPOST 27,2 x 350mm kr 600,-
EASTON MONKEYLITE XC RISER BAR 31.8mm, Hi Rise, 685mm Wide 600,-
Kjenner jeg har lyst å bestille nye deler og ramme nå. Alt ligger klart i de ulike handlelistene nå.. venter bare på cash fra salg. LØP og KJØP. Kjøp flere ting sammen og så blir vi sikkert enige;)