Eg har stor sans for singlepivot-rammer reint visuellt. Og denne toppar nok "heile driden" for min del. Eg har alltid ønska meg ei "ræserbilraud" ramme. Så når sjansen baud seg, måtte eg sjølvsagt gå for denne. (sjølv om ein gul TR med deemax ultimate heller ikkje hadde sett så himla teit ut)
Nordfjord Grovsyklarlaug
Re: Ein lang, slakk og lav byggetråd. (ei veke etter:)
[Re: Fenris]
#99453702/08/201011:37
På gaffelfronten er eg eigentleg 888-mann. Men sidan det nye chassiet til boxxer er ein god del "biffare" enn den forrige boxxeren eg kjørte til døde, ville eg gi Boxxer Team ein sjanse. (så langt kan eg melde om å være meir enn tilfreds med den på alle punkt:) Eg var veldig i tvil om eg skulle velge svart eller kvit team. Så når bestillinga var sendt avgårde, hugsar eg faktisk ikkje kva eg blei einig med meg sjølv om. Men det blei visst kvit, og det såg absolutt ikkje feil ut:)
Byggesettet er Transition sitt eiget DH-kit med bl.a. Elixir CR-bremser, XO bakgir og skiftar, Minion 2.5 3c dekk, Thomson elite setepinne og Transition sitt eige sete og directmount stem, hjulsett og flatties. I utgangspunktet skulle settet innehalde TR sitt eige styre. Men då eg opna kassa, dukka det i staden opp eit snasent Raceface Atlas FR:)
Nordfjord Grovsyklarlaug
#99458802/08/201012:30
Hehe.. Første ventesykkel blei kraftig oppbiffing av RFX. Den blei for biff for sin eigen geometri. Deretter blei ramma bytta ut med nevnte Supreme Racing. Etter å ha kjørt den i to månadar, blei saknet etter skikkelig DH-rigg for stort. Så eg borra opp bakramma på DHRen min, og bygde denne opp så billeg som mogleg. Tre dagar etterpå kom det mail frå Mr. Stæsj om at TR var på veg;) No har eg imidlertid funne/linka isaman ein skikkeleg "epic" tur her heime som startar på 1100m.o.h og endar på ca 80. Kun sti.. med ein løypeprofil som sparar veldig på høgdemeterane undervegs. (mykje opp/bort).. Dette blei alt for tungt med Supremen.. Så nå har han jammen lyst på lett stifulldempa i tillegg;)
Nordfjord Grovsyklarlaug
#99463402/08/201013:13
Obligatorisk "drive side" foto. Rett etter første prøvetur. (som forøvrig endar rett bak grantreet og startar 2cm over og 3cm til høgre oppe i hjørnet av biletet;) Ein liten epistel med litt bruks-erfaring kjem i morgon kveld.. (muligens)
Nordfjord Grovsyklarlaug
#99477302/08/201017:04
det så jo unektelig fantastisk bra ut. Mathias har vært storfornøyd med sin så tenker du er det samme du og. Meget pent bygg. Røde strips var kanskje i grenseland jøggling, men så fint ut da
[Re: heinrich]
#99477702/08/201017:10
Takk takk:) Raude strips er berre midlertidig;) Dessutan er dei i heilt feil raudfarge. Men dei matchar O-ringen på boxxeren. Hehe. Skal få klistra på litt velcro i staden etter kvart.
Nordfjord Grovsyklarlaug
#99488802/08/201019:10
Nais sykkel. Hvordan er Boxxer ift Fox 40? Kan man spare et par kroner der? Vil ha Fox, vil ha Yeti, men det er jo så mye annet fint på markedet - som du viser her
Men det var et knallfint bygg, og jeg regner med at den går dritfort, fargen tatt i betrakning
Eg er ikkje rette karen til å svare på boxxer vs 40, sidan eg aldri har eigd sistnevnte. Eg har dog kjørt to heile dagar i skianlegg med 40. Eg kjører med både highspeed og lowspeed comp nermast på full guffe. På 40 føles denne settingen veldig "mekanisk" og livlaus. Dette kan godt mogleg berre være det spesifikke eksemplaret eg brukte. Men eg følte også det samme på min eigen fox 36 FIT.. Difor bytte eg til Lyrik;)
Det fins masse fint på marknaden ja, og yeti er intet unntak. Har trua på den nye worldcupsykkelen. Men eg veit ikkje om den skal bli salgsvare eller ikkje.. nokon som veit?
Nordfjord Grovsyklarlaug
#99533503/08/201010:21
Det fins masse fint på marknaden ja, og yeti er intet unntak. Har trua på den nye worldcupsykkelen. Men eg veit ikkje om den skal bli salgsvare eller ikkje.. nokon som veit?
Salgsvare tror jeg nok kommer an på hvor dyr den blir å produsere. De har dog gått veldig inn for å forklare og fortelle om teknologien på hjemmesiden, så tipper den kommer for salg
Der ser ihvertfall veldig god ut. Kan sjå bra ut og. Dersom dei, (etter mi meining), kjører på med kvit/turkis i staden for gul/turkis;) Fantastisk heimeside forressten.. akkurat no sit eg og pløyer igjennom alle videoane: