Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Newbie på Sti i Kristiansand - Søker turkamerater

Newbie på Sti i Kristiansand - Søker turkamerater #992617 29/07/2010 21:11
TommyRasmussen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Hei og hå.
Jeg har nylig gått til anskaffelse av terrengsykkel og blitt bitt av sti basillen. Formen begynner å komme sigende på, men jeg har mye å lære på det tekniske. Veldig mye. Det blir litt sti turer på meg i nærområdet her (Jægers / Skråstadheia), men alene får man bare pushet seg selv en viss mengde. Så om det er noen andre i Kristiansand området som kunne tenke seg å ha med en novise på litt stiturer så er det bare å hyle ut.

Dette føltes litt som en kontaktannonse ICON_LAUGH

PS: 4 fall i dag på første tur med klikkpedaler... Men vi kom oss opp på Den omvendte båt og ned igjen ICON_LAUGH

Stien blir til mens man sykler.
Re: Newbie på Sti i Kristiansand - Søker turkamerater [Re: TommyRasmussen] #992625 29/07/2010 21:25
Arnebv Offline
Besatt
Besatt
Eg tenker meg ut ein tur i helga. Ukjend kvar og når.
Den omvendte båt ser eg for meg er ein bra ting å avslutte med før eg flytter frå byen

Fly like a buffalo, sting like a flea
Facebook:Stisykling på Stord
Re: Newbie på Sti i Kristiansand - Søker turkamerater [Re: Arnebv] #992761 30/07/2010 08:15
KeY Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Du må bare følge med på Utfluktdelen av forumet, der kommer det ofte annonseringer når det er noen som skal ta en tur i Kristiansand/Søgneområdet.

Jeg får ikke sykla så mye nå i ferien, men kommer nok sterkere tilbake mot slutten av August.

Jeg var også helt fersk i vår, og lærte masse av å sykle sammen med gjengen i Søgne:)

Re: Newbie på Sti i Kristiansand - Søker turkamerater [Re: KeY] #992891 30/07/2010 11:06
Slemmis Offline
Ringrev
Ringrev
Jepp. Følg med på forumet, så skal vi vel være flinke til å legge ut tråder når vi skal på tur. Legg gjerne selv ut en tråd om du skal ut i skævvenICON_SMILE

Espen Flaskeladd
"Do what you like, like what you do"
Stall: Niner Air9, Felt F5, Uncle John Rival, Cube Central SL

Moderator  support