Mærn!!
Det har seg da at jeg har et sett regn tøy lignes. jeg kjøpte det hovedsakelig for å bruke det til kose turer på atv og planen var også å bruke det til sykkling (DH) på regn fulle dager!
det består at en jakke + en bukse. det er ment til å ta over en vanelig bukse og jakke (/genser)
Jeg har bare brukt det til å kjøre atv når det har regna litt (kjørte bare på vei så ikke plasking i gjørme osv)
Jeg er da ca 175. og jeg kan bruke det helt fint ved å bare ha buksa litt langt oppe (da sitter den litt bedere å) men det er ganske baggy så trur nok de fleste på ca 170-180++ vill passe.
Det er velldig praktisk, man kan lett oppbevare det i sekken for å så ta det på utenpå vanelige klær!
Det er orginalt fra den britiske hær, så det er lagd for å brukes i felten. det er som sagt gore tex og det er 100% vann avstøtende og vindtett! (VELDIG lett)
jeg har 2 jakker og 1 bukse (skal se om jeg finner den andre buksa) prisen veit jeg ikke, men jeg tar i mot bud. Som sagt så er det brukt alt i alt ca 5 ganger.
Det kan brukes til sykkling, atv kjøring, fjell turer osv,osv! med dette i f.eks dh løypa er det intet vær som kan stoppe deg!
søkte litt rundt og fant noe litt dårlig bilde :

Har også helt lik genser som dere ser under jakka her. den kan også selges
Om du vill komme med bud eller om du har spørsmål send en PM eller svar her i posten

på samme side som jeg fant bildet på selges disse JAKKENE (BRUKT) for 119$ (dollar) det blir litt over 700 kr for bare jakka. men jeg tar i mot BUD