Skal ha ny racer i prisklassen 15-20000. Er 189 cm, lange armer og bein. Funksjon er viktig, men jeg skal ikke legge skjul på at merke og utseende også er viktig.
Har sett på Felt AR5, er det en sykkel som kunne passet meg?
EMX-1 Campagnolo Veloce er også en flott sykkel...
Eller gjerne en Pinarello FP (x) hvis prisen er under 20K
Noen som har noen andre tips eller erfaringer?
Re: Ny racer 15-20000, utseende er viktig
[Re: Smygen83]
#98930023/07/201020:56
Jeg skal innrømme at jeg ikke har noen forutsetning for å si at det ene er bedre enn det andre. Er vel egentlig bare jåleri som gjør at jeg vil ha carbon. Med gode argumenter er det fullt mulig å snakke meg vekk fra det
#99336131/07/201008:11
hei smygen fra sandnes,(må jo være det), gå for Ar5'en, har snart et års erfaring av den, og er jo bare gode minner så langt tilbake fra kjøpsdatoen. Og sant, den ser utrolig bra ut, og føles enda bedre. Aerodynamikken styrker selvtilliten din atpåtil. Man må jo sammenligne den med S1, og sant skal sies er jo det et vanskelig valg, men jeg lot meg vike til Ar5en, mye pågrunn av jeg var møre- lei av å sykle på alu. Pluss at ingenting er mer positivt enn å kjøre med et av lokalmerkene i Sandnes- området. (Felt og Vipera osv.) Er du kjappisen kan jo du slå til på opp til 70% salget til sykkelzentrum sandnes før lørdag.
Hei. (fra stavanger, ikke sandnes ;)) Ble ny sykkel. Handlet på spinn, en Vipera R888 til 18.000. Følte jeg fikk mer utstyr og bedre sykkel for pengene. Når det er sagt, AR5 er nok en av de peneste syklene på markedet.
Ble irritert når sykkelzentrum nektet å gi noen form for rabatt, dette var for 2-3 uker siden, og påsto de hadde hatt høst priser hele året, og bla bla bla. Hadde en del å si for avgjørelsen faktiskt.
#102594710/09/201008:51
Ble irritert når sykkelzentrum nektet å gi noen form for rabatt, dette var for 2-3 uker siden, og påsto de hadde hatt høst priser hele året, og bla bla bla. Hadde en del å si for avgjørelsen faktiskt.
For å konkurrere med nettbutikker er det mange som etter hvert har skjønt at prisene må ned generellt. At de da ikke kan gi rabatter utover det må jo være greit. (Uten at jeg vet om det var tilfellet her) Det er lurt å kjøpe produktet og ikke rabatten, da kan man fort bli skuffa.