Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Funnet og tatt vare på: Giant hybrid (Oslo)

Funnet og tatt vare på: Giant hybrid (Oslo) #988672 22/07/2010 09:55
I
ilam Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
I
Hei,

veit ikke om dette er riktig forum, men det var det første og beste jeg kom på og tenkte noen kanskje har kontakter.

Natt til i dag fant jeg en meget pen, strøken blå Giant hybridsykkel henslengt utenfor leiligheten min i Oslo sentrum. Rammenummeret er ikke registrert i verken Falck eller Smart Safety sykkelregistre. Det er en veldig fin sykkel, den ser nærmest ubrukt ut så jeg håper det er en rettmessig eier der ute et sted.

Sykkelen står trygt i leiligheten min i Oslo sentrum, jeg prøver å spore opp eieren hvert fall i noen dager til før den leveres til politiets hittegods.

Kom gjerne med råd hvis det finnes andre sykkelregistre, nettisder e.l. der jeg kan henvende meg, eller andre råd for å spore opp den rettmessige eieren.

Ta kontakt på privat melding med beskrivelse og rammenummer, hvis du tror det kan være din sykkel.

Mvh. i.

Re: Funnet og tatt vare på: Giant hybrid (Oslo) [Re: ilam] #988694 22/07/2010 10:34
J
jejejeho Offline
Fersking
Fersking
J
Hei!
kan desverre ikke hjelpe,men ser at du har registrert deg her i dag,mest sannsynlig bare for å finne eieren. Det synes jeg er knæill!
Hvis det var flere som deg, så kanskje jeg slapp å låse fast sykkelen til terassen bare for å gå inn på do.

Re: Funnet og tatt vare på: Giant hybrid (Oslo) [Re: jejejeho] #988724 22/07/2010 11:42
I
ilam Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem
I
Det stemmer at jeg registrerte meg for å prøve å finne eieren, jeg leita rundt på nett for å se om jeg fant noe slikt som dette - så, ja.

Dumt at det skal være så mye sykkeltyverier. Jeg spekulerer mer og mer om dette kan være tjuvgods fra et verksted eller en butikk, i og med at sykkelen ikke er registrert noe sted og ser tilnærmet ubrukt ut. Ligger en sportsbutikk/verksted like ved her, har hørt der, men de mangla heller ingen sykler.

Re: Funnet og tatt vare på: Giant hybrid (Oslo) [Re: ilam] #990034 26/07/2010 07:56
Stein Offline
Yozo Fanboy
Yozo Fanboy
Levér den til politiet, du.

Moderator  support