Jeg selger to stk DH-gafler. Grunn til at jeg selger disse er at jeg skal ha ny Boxxer.
Fox 40 RC2 2006:
Denne gaffelen har jeg hatt i 2 år. Forrige eier var en dame. Den har fått regelmessig service av meg og noen servicer av Cyclon. Innerbein er byttet i 2008, disse er uskadd. Både øvre krone for DM og den gamle følger med. Cartridge er byttet Høst 08 til en 2009-mod. Bushings i ytterbein byttet høst 09, gaffelen er brukt 4 dager etter dette. Følger med Blå (stål) og Grønn(titan) fjær, dvs passer for folk mellom 60 og 90 kg litt avhengig av preferanse. Noe av grunnen til at jeg selger denne er at jeg har hatt problemer med å få den smud nok. Det kan skyldes mangelfull bruk av float-fluid ved service. Det er ingen skader på komponentene i gaffelen. Du få også med den gamle 06 cartridgen. Den har hatt en tendens til å åpne seg i bunn. Det har ikke skjedd med den nye.
Pris: 2900,-
Boxxer Race 2009:
Denne ble kjøpt brukt i vinter. Angivelig brukt i 1/2 sesong av forrige eier, noe som passer med ytre tegn til slitasje. Jeg har vært skadet de første 2 mnd av sesongen i år, gaffelen har derfor vært brukt av meg kun 6 dager i Malaga og 1 dag i Hafjell. Det er en liten lekkasje i pakningene på venstre bein. Nye pakninger følger med. Funksjon er upåklagelig. Grunn til at jeg selger denne er at jeg har preferanse for MYE kompresjonsmotstand, det gir ikke denne gaffelen. Vil likevel tro at den gir nok for de fleste.
Pris: 2300,-
Bilder kommer.
Redigert av Dr.E; 16/07/2010 07:38.