I "K-ordet" -tråden viste du store empatiske evner og evnet å formidle endel kunnskap og ettertanke.
Her er du bare en nisse. Hvorfor? Hva om det var broren din som lå for døden?
Ha forøvrig en finfin dag. Nå stikker jeg til fjells.
Jeg er klar over at folk mener det er kritikkverdig å være oppmerksomhetshore.
Jeg er klar over at folk derfor syns det er vanskelig å reflektere over hvorfor noen har et behov for å fortelle hele omverdenen hva de går igjennom.
Men jeg deler ikke folks holdninger, og påstår ikke at dette brødreparet gjør noe kritikkverdig. Tvert imot, jeg syns alt du har behov for er legitimt, så lenge jeg personlig ikke berøres negativt. Hvorfor skulle det ikke være helt greit å være oppmerksomhetshore for min del? Se på alt det tullet jeg skriver, selv da vel. Hva jeg ville gjort selv, er noe helt annet.
Artikkelen var bare trist. Jeg har lest om eneggede tvillinger, de er jo sentrale i ganske mye forskning og stuff. Jeg trodde at eneggede skulle være i et sinnsykt konkurranseforhold, og dersom en ikke lykkes, ville han eller hun se på seg selv som en taper i forhold til sin motpart. Men slik fungerer det ikke. De er heller nærmere hverandre enn noe annet. Bestevenner og støttespillere.
Jeg vet godt hvordan jeg ville hatt det om broren min daua. Jeg vet ikke godt hva jeg ville gjort, jeg er ikke sikker på om jeg ville delt det på terrengsykkel.no, men kanskje om jeg fikk spalteplass i natt og dag, hehe.
Ha en finfin tur på fjellet, Chalsern.