Jeg sælger min kæreste!
Giant XTC Composite Zero-stellet er en stiv, hurtig og kradsbørstig satan med fleksende kædestag, for øget kontrol og komfort i ujævnt terræng.
Sælger fordi jeg gerne vil købe en fuldaffjedret som jeg kan lege med på de norske krigsstier i skov og på fjeld.
Lidt "tech. spec." for nørderneStel Giant XtC Compozite Zero, str. medium/19" ca. pers.højde: 172-184cm
Gaffel Fox F80X Disc Terra Logic automatisk lock-out
Dæk Vredestein Black Panther 26*2,1
Slange Vredestein MTB
Skivebremsesæt Avid Juicy Ultimate
carbon levers, 160mm rotor
Bagskifter: SRAM X.O aluminiumsarm 9 speed
Kæde SRAM PC991 Hollowpin Powerlink 9 speed
Kassette SRAM PG990 MTB 11-32 9 speed
Kranksæt Race Face Deus Crank
Styrfittings Giant XTC Headset
Frempind Race Face Evolve Stem, længde: 100mm
Styr Race Face Next SL Flat-bar Carbon, klampe: 31,8mm, bredde: 600mm
Sadelpind Race Face Next SL Post Carbon, længde 250mm
Hjulsæt Mavic Crossmax SLR Disc Tubeless kompatibel
Forskifter Shimano XTR FD M971 Downswing
Skiftegreb SRAM X.O Twist-Shift drejegreb
pedaler Crank Brothers Egg Beater SL
Vægt Jeg har vejet den til 9,4 kg uden pedaler.
Kommentarer Jeg har selv samlet cyklen af håndplukket topudstyr i samarbejde med den cykelsmed jeg arbejde hos. Cyklen er ny fra august 2007, men blev først taget i brug 2008 pga. træningsskade. Den har udelukkende kørt om sommeren, en sæsong i danske bøgeskove og halvanden sæsong her i Norge, primært på bedre grusveje/stier. Fox-klistermærke på forgaffel mangler. Enkelte overfladiske ridser i lakken, en på overrøret og en på kædestagsarmen. Beskyttelsesklistermærker på stel for at undgå kabelgnidning på stellet. Forgaffel er synet, bremserne bleedet og egerne justeret hos Spinn Cykler før sæsongstart 2010. Cyklen er brugt men også pænt vedligeholdt. Kvitteringer haves.
Billeder er på vej.
Nypris efter opgradering 51.000 kr
Salgsprisen finder vi ud af... 22.000 kr? Bytter evt. med en fuldblods maraton/trail cykel, str. medium/19"
Bud modtages på
mobil 40308754 eller
mail h.hermanrud@gmail.comCyklen er hæftigt opgraderet i forhold til dette
Billede, men det funker indtil der kommer fotos.
Vær velkommen til en prøvetur.