Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Back in track

Back in track #978870 03/07/2010 17:43
T
Tina Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
T
Heisann!

Jeg var innom forumet i fjor da jeg for første gang oppdaget stisykling og ble bitt av basillen!

Hadde ambisjoner om å trene mye i løpet av vinteren for å gjøre meg klar for årets sykkelsesong med diverse ritt og hele pakka, men ble dessverre rammet av sykdom, så syklinga for min del er på likt amatørnivå som i fjor frown

MEN jeg er i hvertfall frisk! Og det er jeg selvfølgelig glad for! I mellomtiden har jeg lagt min elsk på styrketrening, så det har vært fokus nå de siste par måneder. Dermed startet sykkelsesongen sent for min del, men i dag var jeg på min første runde i skogen, og jeg STORKOSTE meg! Hadde virkelig glemt litt hvor flott og deilig sykling er!

Det blir mye trening framover! Styrke 3 ganger i uka, og sykling når jeg ellers har tid, og det skal prioriteres så godt det lar seg gjøre, og jeg skal forberede meg til neste års sesong der jeg akter å delta på et ritt eller 3 ICON_SMILE

Re: Back in track [Re: Tina] #978885 03/07/2010 18:36
Stein Offline
Yozo Fanboy
Yozo Fanboy
Velkommen tilbake!

Sitat: Tina
syklinga for min del er på likt amatørnivå som i fjor frown

Sånn er det alltid for meg også, og det er ikke stort bedre om høsten heller. ICON_WINK

Re: Back in track [Re: Stein] #978888 03/07/2010 18:37
Yeti-man Offline
Ringrev
Ringrev
Velkommen tilbake!

Mamma det er ikke en sykkel - det er en Yeti! (min datter på seks år)
Re: Back in track [Re: Tina] #978990 03/07/2010 20:18
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Kult at du har gjenoppdaga syklinga!

Men: Trener du virkelig styrke innendørs tre dager i uka nå, på den flotteste tida i året?

Hvis du vil bli en bedre syklist, foreslår nå jeg at du bruker mer tid på nettopp sykling. En ordentlig stitur er god, allsidig styrketrening for hele kroppen.

Nå har nok ikke jeg anlegg for å bli spesielt "schvær" i overkroppen, selv ved mye styrketrening. Men å bytte ut en fin stitur i finværet midtsommers med innendørs styrketrening er nok ganske langt unna min prioritering... thinking

Gaute
Re: Back in track [Re: gauter] #979069 03/07/2010 22:50
T
Tina Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
T
Jepp! Det stemmer ICON_SMILE 3 dager i uka, hele året igjennom, og ingen unnskyldninger for å la være er gode nok! Det er mål jeg har satt meg, og sånn skal det være.

Planene for kommende året er slik at det blir mest fokus på styrke nå fram mot jul, og så legger jeg inn ekstra kondisjonstrening fra januar, og da anser jeg neste års sykkelsesong for reddet

Merker forøvrig at det ikke er dumt å ha styrke i kroppen når man skal sykle også ICON_WINK

For dem som måtte finne det interessant, så blogger jeg om trening og litt andre ting. Til nå er det bare ETT innlegg om sykling, men jeg lover at det kommer til å bli mer! ICON_SMILE

Bloggen min:
Thirtysomething

Redigert av Tina; 03/07/2010 22:51.

Moderator  support