Mulig noen har skrevet innlegg om dette før, men...
Er det noen der ute som har montert computer på Lefty? Evt hvilken comp. bør man velge? Lurte litt på Garmin 705, da slipper jeg vel egentlig å tenke på dette..
Mulig noen har skrevet innlegg om dette før, men...
Er det noen der ute som har montert computer på Lefty? Evt hvilken comp. bør man velge? Lurte litt på Garmin 705, da slipper jeg vel egentlig å tenke på dette..
Har du penger så løp og kjøp. 705en er blant de desidert morsomste og brukbare dingser jeg har kjøpt til sykkel de siste årene.
Jeg har computer på min Lefty, og det fungerer utmerket med Cannondales computerbrakett. Denne festes med strips og kanskje litt dobbeltsidig teip for å holde den i posisjon.
Computerbraketten kjøper du hos Sykkeldelisk i Oslo, eller hvilken som helst annen oppegående Cannondaleforhandler. Ellers har du www.cannondale-parts.de som en kilde.
Husk bare at 705en gir deg bedre navigasjonsmuligheter i form av kart osv. Selv om skjermen på ingen måte fungerer utmerket til å se på kart, har dette faktisk reddet meg flere ganger på solotur i ukjent fjellterreng når jeg har vært usikker videre vei.