Kaia har vokst fra syklene sine, og nå selger vi dem. Begge er flittig brukt. Den minste (lilla), er det særs mye igjen av. Setet er litt slitt, noen skruer er litt rustne, men funksjonen er like god. Den har 20-tommers hjul, og passer fra 7 - 8 år. Den er din for 600 kroner.
Den blå og sølvgrå sykkelen er en Trek 4300 13-tommer (ramme), som har vært brukt i fem år av begge døtrene mine. Den har vanlige 26-tommers hjul, bakgiret er vel Deore(?), og ellers er den satt opp med litt forskjellig utstyr. (Bl. a. en litt kort cro-mo-gaffel fra Tange.) Her er det kanskje først og fremst ramma som er av interesse, og jeg vil tro den kan være et fint utgangspunkt for en som vil bruke litt tid på å mekke en lett og god sykkel til poden. Hjula er så bra at jeg tenkte jeg skulle beholde dem selv... Den har forresten et nokså nytt styrelager. Jeg er åpen for bud på ramma og de delene som sitter på den nå, eller som jeg måtte ha liggende.
Jeg ser helst at kjøper stikker innom og inspiserer varene før kjøp. Det er neppe kjempebeløp vi snakker om her, og jeg tror ikke jeg gidder jobben med å pakke og sende. Dessuten er begge syklene en del brukt, og jeg vil ikke at noen skal sitte igjen med en følelse av å ha kjøpt katta i sekken.
Redigert av Lektoren; 16/06/201018:15.
Re: Trek jentesykkel og Trek juniorsykkel
[Re: Lektoren]
#96894017/06/201015:06
Virkelig ingen som er interessert i noen av disse? 13-tommeren er lettere og raskere enn det aller meste som er beregnet på 9 - 12-åringer, og den er stor nok til at en voksen under 1,60 kan bruke den.
Jeg kan selge 13-tommeren komplett for 1500, og da følger det med Mavic Crossride hjul, med dekkene på bildet. Bare salen blir en annen, men jeg kan sette på en brukt Arione.
Redigert av Lektoren; 21/06/201009:09.
#97108821/06/201009:42
Jeg kan selge 13-tommeren komplett for 1500, og da følger det med Mavic Crossride hjul, med dekkene på bildet. Bare salen blir en annen, men jeg kan sette på en brukt Arione.
Hei igjen. Begge disse syklene er fremdeles til salgs. Trek-en selges med Mavic Crossride hjul, gode dekk (har en del å velge mellom, også piggdekk), jentesete (som sitter på) eller en brukt herresal av god kvalitet (har noen å velge mellom). Den er nå utstyrt med en eldre Rock Shox gaffel. Totalpris er 1200 kroner for forummedlemmer. Ønsker du sykkelen uten hjul, kan den gå for tre hundre., Stålgaffelen på bildet følger med for en symbolsk sum.
Jentesykkelen selges til forummedlemmer for 700 600 kroner.
Går ikke dette i boks i løpet av et par uker, selges syklene på Finn, da for en litt høyere pris. Henvendelser bør komme på PM, så er jeg sikker på å få dem med meg.
Redigert av Lektoren; 19/03/201121:48.
#113520622/03/201123:36