Har jobbet altfor mye og trent altfor lite den siste tiden og med 14 dager til den store styrkeprøven ser jeg at jeg må få spisset formen litt. Har lånt meg en hytte i Vangslia og skal være der fra tirsdag til fredag neste uke.
Tar med meg racer og fulldemper og har en plan om å sykle mye når jeg endelig har kommet meg langt unna dame og jobb. Har lest litt her på forumet og har også kikket litt på sykkelspor men søker hjelp for å få gode turopplevelser.
Har tenkt å sykle inn til Snøhetta fra Kongsvoll eller Hjerkinn en dag og evt gå til toppen hvis det ikke er altfor mye snø.
Har også sett på den turen her:
Oppdal - Folldal bare i motsatt retning med start på morgenen. Så kan jeg ta racern tilbake og hente bilen utpå kvelden.
Det å sykle opp bakkene ved Hovdene og ned utforløypa på Vangslia noen ganger utenom åpningstiden har jeg også tenkt å gjøre, har gått turen tidligere og det ser ikke værre ut enn at jeg med lite tekniske ferdigheter skal klare det.
Men jeg vil gjerne ha innspill på turer jeg kan vurdere, både med racer og stisykkel.
Er det lov å sykle løypa Sykkelenern bruker? Mener å ha hørt noe om sårbart område eller noe.