La ut annonse på Finn.no i går for å få tak i startnummer til Birken. Etter noen få timer fikk jeg napp hos en svensk fyr. Han kaller seg Jonas og har startnummer tilsalgs.(emailadr: blue_fisken@hotmail.com) Da jeg spurte om Birk-Id, fullt navn og fødselsdato var han ytterst lunken, men etter et par forsøk fikk jeg Birk-Id. Etternavn og fødselsdato måtte vente til billetten var betalt. Jeg sendte en mail til info@birkebeiner.no og de kunne bekrefte at mannen var en kjent svindler av startnummer. Sikkert mange som har vært borti dette, men tenkte bare å advare dere som ikke har hørt om liknende.
TUSEN takk. Skulle akkurat til å overføre penger til han for en billett til godt over 2000 kr, så googlet jeg han rett før, når jeg da såg dette innlegget. TAKK!
Hvis Dere har tenkt å kjøpe noe gjennom Finn er det jo bare spørre selgeren om han aksepterer" Finn trygg betaling " gjør han ikke det så er det bare å la være
TUSEN takk. Skulle akkurat til å overføre penger til han for en billett til godt over 2000 kr, så googlet jeg han rett før, når jeg da såg dette innlegget. TAKK!
Birkenbillett til over dobbel pris = styr unna. Det er jo svindel uansett!