Hei
Jeg selger min Avanti team freeride. Sykkelen er 5 år gammel og svært pent brukt. Jeg er tredje eier. Den første eieren brukte den såvidt det året han eide den, eier nummer to brukte den godt et år, og jeg brukte den litt i forfjor, og den stod innendørs i hele fjor, og ble kun testa 10 min på veien for å se om den forstatt virka. Sykkelen er i veldig god stand. Kun litt riper etter vanlig bruk, og dekslet på girskifteren er brukket av slik at man ikke ser hvilket gir man er i, men kan sette på ny girskifter hvis det er helt krise
-Avantiramme størrelse M/L(Er 178 høy og ramma når akkurat opp under bena når man står over den)
-Junior T-gaffel
-Mavic D321-felger
-Formula Oro-bremser foran og bak. Kjøpt ny i forfjor, er så og si kun innkjørte.
-Shimano Deore 9-girskift bake.
-Styre fra en Specialized Demo 9
-Hutchinson octopussy-dekk, kjøpt ny fremme og bake i fjor.
-Standard billigpedaler og ukjent greit sete.
-Den røde klossen ved kransene fremme er hjemmelaga, holder kjedet på plass, ikke sjangs i havet at du blir å få kjedet til å hoppe av.
-Flotte røde holker!
Sykkelen selges fordi jeg desverre ikke har tid til sykling lengre. Følger også med to par 661-hansker, en giro basagotia-signaturpisspot, legg/knebeskytter i str.M fra raceface og en fullhjelm hvis ønskelig.
Kom med bud! håper å få en 6-7000 kroner for sykkelen, men alt kan diskuteres

Legger ved link til Finn-annonse med bilder her:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22277223&subMarket=FINN