Da er jeg akkurat hjemme fra Røros etter å ha vært støttepersonell under Jenterittet. Makan til flott arrangement for damene (600 stk), og nydelig vær var det også (i motsetning til 2 grader og hagl i fjor). Det virker å være et flott terrengritt, som passer til alle, med en fin ramme rundt det hele med start/mål i Røros sentrum.
Gratulasjoner til forumdeltagerene KatB for flott 2.plass i 54km 35-44 år, og Borob for knakende god 4.plass i 27km 26-34 år.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Og gratulerer til kjærasten min med tredjeplass samanlagt. Med litt meir offensiv køyring i starten kunne resultatlista fort ha sett enda betre ut (med auga mine, så klart).
Jo takk, det gikk veldig mye bedre enn jeg hadde trodd å håpet på. litt surt med 4 plass da Men med den formen jeg var i for ei uke siden så må jeg bare være veldig fornøyd. Linda gjorde det godt hun også :)Ser du gjorde det veldig bra på Høllondingen også, så gratulerer!
Det var så kjempefint å se så mange kvinnefolk ha det moro på sykkel i Jenterittet (hvis du sier det på norsk). Det er ikke noe sånt i Storbritannia. For meg den siste delen av løpet ble en spennende kamp med 1. og 3. plass kvinner. 1. var 8 sekunder foran og jeg var bare 5 sekunder foran 3.plass - phew. Bare mer nedover bakken kunne ha gjort meg gladere :-)
Har du mange bilder fra løypa? Min fru var nemlig også med, startnr 32.
Sorry, det har jeg ikke. Det var derimot mange som fotograferte ved målgang, så det er mulig det kommer noen "offisielle" bilder fra arrangøren snart?
Jeg fikk med meg starten, deretter rushet jeg ut i løypa og heiet på kona mi på to passeringspunkter, før jeg kom meg inn til mål. Rakk ikke så mye fotografering.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
For meg den siste delen av løpet ble en spennende kamp med 1. og 3. plass kvinner. 1. var 8 sekunder foran og jeg var bare 5 sekunder foran 3.plass - phew. Bare mer nedover bakken kunne ha gjort meg gladere :-)
Gratulerer KatB! Veldig bra jobbet! For min del gikk det mye bedre enn jeg kunne ha drømt om. Dette var mitt 2. ritt ever. Jeg syklet mye alene i rittet og trodde det var 50 løpere foran meg, så var ganske så overrasket da jeg ble nr 15 totalt og nr 4 i min klasse (25-34). Veldig morsomt Jeg er da glad det ikke var så mye nedover:) Har ingen fart i kroppen, har ikke peiling hvordan den skal bedres heller