Så lenge de bare er i troppen og ikke i start 11`ern, så kan dette absolutt gå veien
Klart det er bedre å ha keepern til laget som rykket ned i mål, enn å ha en spiller fra Tottenham på banen. Akkurat ja!
Noen må de jo ha i mål. Hvis de ikke tar keeperen til de som rykket ned, så vil det bli keeperen til de som NESTEN rykket ned, eller tredje valget til de som NESTEN vant PL. England har faktisk et keeperproblem Bjerkeseth.
Det blir litt tøfft å satse på Joe Hart som ikke har internasjonal erfaring. Men reelt sett tror jeg faktisk han er den beste pr dags dato, selv om han heller ikke holder topp standard.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
Re: Den O store ballspill-VM tråden
[Re: DagRS]
#96481211/06/201015:26
Så lenge de bare er i troppen og ikke i start 11`ern, så kan dette absolutt gå veien
Klart det er bedre å ha keepern til laget som rykket ned i mål, enn å ha en spiller fra Tottenham på banen. Akkurat ja!
Noen må de jo ha i mål. Hvis de ikke tar keeperen til de som rykket ned, så vil det bli keeperen til de som NESTEN rykket ned, eller tredje valget til de som NESTEN vant PL. England har faktisk et keeperproblem Bjerkeseth.
Det blir litt tøfft å satse på Joe Hart som ikke har internasjonal erfaring. Men reelt sett tror jeg faktisk han er den beste pr dags dato, selv om han heller ikke holder topp standard.
Jeg er klar over at England har et keeperproblem. England er heller ikke spesielt bra utstyrt på spissplass (derav Crouch og Defoe i troppen). Men Lennon fortjener hvertfall en plass i XI. Det er basta bom!
Jeg har innsett at Mexico har en tendens til å putte en overivrig og voldsomme kar som keepere. Måten den keeperen slang seg ned og hadde skuespill over hvor fantastisk man kunne kaste seg ned eller fly for å nå en ball, hadde bare gjort meg utrygg på sisteskansen.
Damn, for et tempo Argentina starter i. Er Argentina 2010 det nye Brasil 1982 (det morsomste laget jeg har sett)? Og blir de etter å gått gjennom gruppespill med målforskjell 14-1 utslått av ett eller annet kjedelig lag som vinner hele VM ? Dette blir iallefall en kongekamp!
[Re: Oddefa]
#96527912/06/201015:04
Var ikke bra av England dette nei. Men fy faen som Erik Soler slakter det engelske laget. Må jo ikke glemme at engelske lag alltid (eller ofte) sliter i starten. Er jo heller ingen bombe at USA er bra organisert og jobber hardt.
Jeg er klar over at England har et keeperproblem. England er heller ikke spesielt bra utstyrt på spissplass (derav Crouch og Defoe i troppen). Men Lennon fortjener hvertfall en plass i XI. Det er basta bom!
Da ble det altså målvakten til det laget som burde ha rykket ned. Jeg er sikker på at både James og Hart hadde tatt det tannløse skuddet fra Dempsey. Jeg mener at Green er det dårligste valget av de tre Cappello har å velge mellom.
Ellers er jeg ikke spesielt imponert over analysene til Viasat. Analytikeren presteret å si at de Argentinske spissen hadde skåret på samme sjansen som Heskey hadde. I kampen tidligere i dag brant jo Argentina tilsvarende sjanser i et sett.
At Walcott sitter hjemme er også et mysterium.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
#96571813/06/201012:12
Nå vurderer jeg SERIØST å se resten av VM uten lyd på tv`en! Stakkars folk som sitter på stadion der nede. Ikke rart at hele landet er utsolgt for ørepropper
Nå vurderer jeg SERIØST å se resten av VM uten lyd på tv`en! Stakkars folk som sitter på stadion der nede. Ikke rart at hele landet er utsolgt for ørepropper
Helt enig. Har brukt øretelefoner for å skåne resten av familien, med det resultat at jeg la meg med øresus i går.
Har allerede bestilt medlemsskap i Norsk Tinitus forening. Viasat sine sendinger er værst. De har null filter på vuvuzelahelvetet.
#96573213/06/201013:17
Svarte. Eneste oppturen med en dag i feber og forkjølelse skulle være en VM kamp i fred or fordragelighet. Men NZ mot SLO må jaggu være den kjedeligste kampen siden krigen, tenkte slovakias skoring skulle få litt liv i kampen, men neida. Like spennende som en 90 minutts vuvuzela konsert på CD dette.
Andreas.
[Re: klean]
#96726315/06/201013:18