Takk for turen alle sammen! Veldig hyggelig å være med en stor gjeng i Lillo, lenge siden sist. Håper nakken ikke er veldig kranglete i dag, 2mmi, og at mannen med krankproblemer snart er tilbake på stien.
Good times!
-Ola Martin
Re: Sti Lillomarka tirsdag 01.06 kl. 19?
[Re: rexiplex]
#95742402/06/201005:51
Hyggelig med tur og godt selskap og mange nye ansikter. Glemte helt å tracke turen for de som eventuelt lurte på hvor de var.
Stier og steder vi var innom i rekkefølge var:
Kastesteinen (rett innenfor parkeringen på Årvoll) Bli varm på 30 sek. -bakken. Ole Høilands hule Ormen Lange Godløypa Evensetermyra Minikladden (klatringen til utsikten der vi "mista" to personer) Spøkelseskladden De Gotthalfske gruver Alunsjøen Tonsenhagen Årvollåsen med PTK
Et slikt tirsdagsarrangement er jeg LETT med på. Trådstarter må ikke nøle med å ta initiativet en annen gang også! Spesielt når Terje stiller som guide.
Harald
NOTS
[Re: HaraldW]
#95763502/06/201009:49
Den virker, ikke 100% men nesten, litt rolig cruising et par dager så er det nok kurert. Som sagt noe av det råeste jeg har vært med på, mye fiffig sykling å se. Trenger flere sånne turer for å få opp formen, var imponert over hvordan folk bare heiv seg oppover....
[Re: 2mm1]
#95832402/06/201021:36
Den virker, ikke 100% men nesten, litt rolig cruising et par dager så er det nok kurert. Som sagt noe av det råeste jeg har vært med på, mye fiffig sykling å se. Trenger flere sånne turer for å få opp formen, var imponert over hvordan folk bare heiv seg oppover....
Godt at turen var inspirerende til å fortsette med sykling i skogen God bedring med nakken!
Jeg opplevd det samme da jeg først begynnte å stille med på fellesturer med folk fra forumet - vi har noe imponerende flinke syklister blant oss her, uten tvil. Jeg er selv fortsatt langt (langt...) fra en høyklass stisyklist, men uansett har jeg blitt utrolig mye bedre siden jeg første begynnt å henge med på fellesturer med forumfolk (var det kun et år siden? Umulig, men sant). Å kunne lære fra de beste er ikke bare tull, synes jeg.
Det finnes ingen bedre måte å forbedre seg selv, både i fysisk form og tekniske kunnskaper, enn å sykle med hyggelige folk som er bedre enn seg - kun fra å se på dem, og følge i deres spør, kan man lære veldig mye. Og sist men ikke minst, er de aller fleste veldig tålmodig når det kommer tid til å vente for oss i baktroppen. Det hjelper mye, og er noe jeg har kommet til å sette en stor pris på, også på de turene hvor jeg ikke er en baktroppsmann selv.
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
[Re: marknp]
#95847203/06/201006:32
Hyggelig med tur og godt selskap og mange nye ansikter. Glemte helt å tracke turen for de som eventuelt lurte på hvor de var.
Stier og steder vi var innom i rekkefølge var:
Kastesteinen (rett innenfor parkeringen på Årvoll) Bli varm på 30 sek. -bakken. Ole Høilands hule Ormen Lange Godløypa Evensetermyra Minikladden (klatringen til utsikten der vi "mista" to personer) Spøkelseskladden De Gotthalfske gruver Alunsjøen Tonsenhagen Årvollåsen med PTK
Han som jeg hadde med hadde et baknavn som kranglet, så da ble det retur på oss 2. Men det er nå fisket.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Nei, men det var Dt240 bak nav som kranglet, men det tar bare 5-10 min å bytte frikransen(bos). Jeg er veldig fornøyd med den, men skal slanke den litt, dvs ny gaffel, lettere styre, mulig bytte felg ringere.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
du var da med på stiturne-turen som nr7wave guidet i Enebakk sommeren 2008?
Heh - du har helt rett, og jeg er en idiot. Oops!
(Og hey, jeg beskrevet det som "umulig men sant"... 50% av det stemmer fortsatt!).
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
[Re: marknp]
#95928203/06/201022:56