Helga nærmer seg, været er bra, dette blir en knalltur!
Tror jeg må ta en sjefsavgjørelse på klokkeslett, start klokka 10.00 fra øvre parkeringsplassen mot Nerdammen i Solbergelva. Skal mekke sammen en kartlink etterhvert. Start og mål på samme sted.
Tror jeg må ta en sjefsavgjørelse på klokkeslett, start klokka 10.00 fra øvre parkeringsplassen mot Nerdammen i Solbergelva. Skal mekke sammen en kartlink etterhvert. Start og mål på samme sted.
Mener du parkeringa ved bommen? Hvis kona skal ha bilen blir jeg sliten før turen begynner.
-joachim Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
Re: TIM - lørdag 5. juni
[Re: orb]
#95801602/06/201017:53
Mener du parkeringa ved bommen? Hvis kona skal ha bilen blir jeg sliten før turen begynner.
Siste parkeringa før traktorveien starter, altså etter bommen. Jeg kan godt plukke deg opp hvis du vil?
Hvis vi sier at parkering 1 er ved lysløypa, 2 er før traktorveien starter og 3 er der den nye bommen er langt oppi traktorveien (for den bommen du snakker om, ved parkering 1, er nå borte) så skal vi altså møtes ved parkering 2?
Hvis det er parkering 1 eller 2 kan jeg sykle dit, så tar jeg ekstra nedkjøring fra aslakkene mot krokstadelva og hjem. Hvis flere vil kan jeg vise noen fine singletrack ned fra aslakkene til bjørkedokk(ish). Det kan hende de er godt kjent, men agaton visste ikke om de i fjor, så hvem veit.
-joachim Mangler bare to ting for å bli stisyklist: God fysisk form og god sykkelteknikk
Etter knall-tur'n på TIM-debutten i fjor så frister det å slenge seg med her også, men timeplanen er fryktelig full. Hvor lang tid regner dere med at runda tar?
Woman: "Sir, if you were my husband I would poison your drink" W. Churchill: "Madam, if you were my wife I would drink it."
Spørs litt hvor mange vi blir, men i overkant av tre timer inkludert pause blir det nok. Det er bare å finne plass i timeplanen, for dette blir en godtur
Denne turen skulle jeg gjerne vært med på, men har av en eller annen grunn meldt meg på padlekonkurranse på stort surfebrett utenfor Aker Brygge hvor det er rimelig smått med bølger...
Fremkomstmidlet for dagen er sykkel, så vi satser på miljøprofil under miljøfestivalen både i spikersuppa og Frognerparken.
GOD TUR FOLKENS!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Jammen falt ikke brikkene på plass, gitt. Jeg slenger med. Har bare gått ned fra Solbergvarden tidligere så jeg er jævlig spent på hvordan det blir når jeg skal ha med meg sykkel også...
Woman: "Sir, if you were my husband I would poison your drink" W. Churchill: "Madam, if you were my wife I would drink it."
Ikke for å bry meg unødig, men det skulle vel bli oppmøte omtrent HER
Skulle veldig gjerne vært med i morra, men jeg tviler på at fruen er hjemme så tidlig at jeg kan møte kl. 10.00. Venninne-hyttetur med overnatting og rapport nå nettopp om god stemning borger nok for at jeg er alenepappa til litt godt utpå formiddagen i allefall...
Takk for turen idag gutter, litt småsvimmel (over styret) og litt vondt i benet (glatt svaberg),men turen var strålende.. Baktroppen stiller gjerne til tur igjen....
If you`r on the bike,you`r probably having fun....