Jeg smiler ergo hadde jeg det moro! Jeg husker hvor du tok bildet, Morten, og der fikk jeg meg et lite stykke flyt.
Takk for et vellykket arrangement.
Jeg er tilbøyelig til å være enig med svegar. Så mye "oppover"-gjørme i begynnelsen var litt mental shakedown tilogmed for meg som bare syklet én runde. Aldri gått så mye i et ritt før. Da blir dette med tida plutselig også annenrangs siden man faller med de 5 foran og de 5 bak inn i en "rutine" der alle labber når gjørma åpenbarer seg på stien.
Ellers er jeg fornøyd med masse nytt utstyr som jeg fikk testet og fikk gjennomført uten tekniske problemer. Også det er jo verdt noe.
Ole, dine Eclipse-slanger bestod testen! Vi snakker to RoRo 2.25 EVO (23/25psi), kjent for tynne sidevegger og null punktering! Rånnie gjorde forøvrig en grei jobb, litt småsleip på våt stein, men jeg så at mange hadde problemer der også med andre dekk.
Jeg har noen snutter jeg skal legge ut i morgen. Ikke mange elitesyklister, mer kanskje du finner deg selv? Noen bilder: http://gallery.me.com/mariushh/100121
Edit: kona sier jeg ikke må sitte inne i det fine været å nerde.. Filmer kommer da trolig ikke før i kveld..
Beklager den skjemmende røde og hvite plastikken som vises i noen av de siste bildene. Det ble litt stress og liten konsentrasjon en stund da det manglet løypevakt på stedet og jeg måtte derfor både dirigere folk og ta bilder samtidig.
Takk for flott bilde, Morten. Det er et av de få stedene i løypa jeg følte jeg hadde litt fart. Sprett tok nok en liten pause i det jeg passerte. Sekunder etter jeg passerte Sprett lå jeg for øvrig med trynet i myra etter en uforklarlig otb og dermed forsvant også utforgøtsen ned Skullerudåsen. Ja, ja, bare rundt 360 dager til neste TSR.
... Sprett tok nok en liten pause i det jeg passerte, i Sekunder etter jeg passerte Sprett lå jeg for øvrig med trynet i myra etter en uforklarlig otb og dermed forsvant også utforgøtsen ned Skullerudåsen....
Det ble noen fotopauser underveis, selv om jeg forsøkte å få med så mange som mulig. Ser at ihvertfall et bilde har forsvunnet på vei fra PC'n til nettalbumet. Hvis du var nr. 418 eller 637, så har jeg lagt til bildet i albumet. Bildet finner du her.
Håper ikke otb'n skyldes en nærgående fotograf... ;-)
...Heldigvis hadde Sprett fotopause akkurat når jeg passerte i "pensjonist-stil"(det var jeg som ropte "håper du ikke tok bilde!"). Takk for det ...
He-he. Du var ikke den eneste som kom med den kommentaren. Det var flere som nok var glade for ikke å bli foreviget.
Var forøvrig overrasket over at så mange forsøkte seg på den falleferdige kloppen like etter myren. Her var det mange som overvurderte både ferdighetene sine og kvaliteten til bakgirene. Det gikk galt for de fleste. Registrerte kun én som kom seg trygt over. Han var til gjengjeld så fornøyd at han utstøtte et jubelbrøl på fastlandet på andre siden.
Det ble noen fotopauser underveis, selv om jeg forsøkte å få med så mange som mulig. Ser at ihvertfall et bilde har forsvunnet på vei fra PC'n til nettalbumet. Hvis du var nr. 418 eller 637, så har jeg lagt til bildet i albumet. Bildet finner du her. Håper ikke otb'n skyldes en nærgående fotograf... ;-)
Sannelig! Jeg og selveste Blokhus, jo! Flott bilde! Det eneste kjedelige er at han startet 10 min bak meg og at jeg har blikket altfor kort framover. Dessverre for Ole punkterte han like etterpå og jeg kunne tråkle meg forbi med den friske otben i bakhodet. Den hadde for øvrig ingenting med blitz å gjøre, kun sviktende vurderinger.
Har et litt ambivalent forhold til at det eneste bildet av meg er tatt rett etter at jeg tryna i siste bakken før mål Eneste trynet hele rittet, og så skjer det i den aller siste bakken. Bittert.