Morn!
selger da dette egentlig for en kompis, men for å gjøre det enkelt å greit så kan du sende bud til MEG på PM, sms eller så kan du ringe meg. mail funker å, men liker de andre alternativene best

det han har å selge er:
- En mørke gull gary fisher mullet ramme.
BUD- En marz shiver gaffel, dette er en opp ned gaffel. den funker forsatt knall til et litt "spesilet" ht bygg kanskje?
pris = BUD/ 800 kr- Big earl krank. krank som duger til det meste, med lager, pedeler osv
pris= 500 kr- demo styre. (670?mm bredt, 31,8mm tjukt)
pris= 200 kr/bud- specialzed sete. ei lita rift helt i tuppen, har tatt noe teip på det, men er null stress.
pris=160 kr/bud- Holzfelter stem. (31,8mm) pris=200 kr /bud
- komplett hjulsett:
Felger. Dt 540
Eiker. Dt champion
Nav. Specialiced maskin lager.
felgene er ganske kjørt, men navene vill jeg si er gode. de selges komplett, så man har rulende hjul, men ville ikke kjørt så hardt på de akuratt.
Pris=800 kr/bud (
ved tanke på at bare navet ligger på rundt 3-600kr brukt er ikke det så gæern pris)Bilder:
(de fleste delene er da på denne sykkelen, hele sykkelen kan også seles, men da mangler styre lager og brems om den skal bli komplett. Kan også lage pakke priser)

Sete vinkelen var litt rar på bildene

Da jeg har en annen salgs anonse her også, hadde det vært fint om du sender med en PM på hvilken del du er int i, og hva budet ditt er. Delene befinner seg på Strømmen, men kan sikkert fraktes i området.
for å kontakte meg kan du:
sende sms eller ringe : 904 63 504
eller du kan sende meg en mail : lasse.asmundsen@live.no
eller en PM her på forumet