Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Utforsykling i SK Rye - noe for deg?

Utforsykling i SK Rye - noe for deg? #946425 19/05/2010 16:33
S
SanEri Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
S
Hei

Et drøyt år har gått siden vi startet en utforgruppe i Rye, barne- og ungdomsgruppa. Så langt er det ca. 20 utøvere i aldersgruppen 12-17 år som er med på våre ukentlige treninger. Mange av disse satser seriøst på utforsykling som sin idrett og deltar således i årets Norges Cup, mens andre foreløpig er med på treningene for å forbedre sine ferdigheter og være med i et klubbmiljø.

I Rye ønsker vi også voksne utforsyklister velkommen til klubben.
Det ville være hyggelig (og nyttig) om vi kunne utvide alders sammensetningen i utforgruppa og reise rundt på ritt som en gruppe og ha felles tilhørighet i Rye teltet. Om man ikke ønsker å delta i ritt er jo også det fint.

Hvilke fordeler er det å stå i klubb?
- Felles regelmessige treninger
- Lære av hverandre
- Sosialt, på ritt og sikkert også andre sammenhenger
- Helårslisens gjennom klubb, med tilhørende fordeler
- + sikkert mye mer

Hvem kan dette passe for?
- Alle som ønsker å utøve utforsykling organisert (sportsklasse kjørere?)
- De som ønsker å komme inn i et klubbmiljø
- Bør vel praktisk sett ha bosted i Oslo/Akershus for å kunne være med på treninger
- Jenter i alle aldre er spesielt velkommen (litt for gutte dominert)
- + sikkert mye mer

SK Rye er en godt organisert klubb med solid økonomi og har gode muligheter til å få til enda mere positivt og morsomt innen utforsykling. Les mer her www.sportsklubbenrye.no for mere informasjon. Så langt har vi ikke voksen treninger, men dette må vi jo kunne få til.

Husk det er en kort og hektisk sesong, så ikke nøl!
Ta gjerne kontakt.

Erik Sandell
Oppmann utforgruppa SK Rye

Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: SanEri] #946444 19/05/2010 17:42
sigmund Offline
Ivrig
Ivrig
Heisann!

Jeg har akkurat meldt meg inn i SK Rye og bestilt lisens. Har planer om å prøve å delta i 2 utforritt i sommer, prøver å få på plass lisens slik at jeg får deltatt i veteran-klassen til helgen. I så fall mine første 2 utforritt...

Faller derimot ikke inn under gruppa som for tiden har veldig lyst eller tid til fellestrening, men valgte Rye fordi det ser ut til å være en veldrevet klubb og fordi jeg bor på Torshov. Tid er en begrenset ressurs da jeg har to små gutter på 2 og 4, samtidig som madammen og jeg forsøker å jobbe 100% ICON_SMILE

Forresten, er det krav om at man må kjøre i klubbdrakta?

mvh,
Sigmund Øvereng - 38år

__o
_-\<,
(_)/(_)____ Sigmund
Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: sigmund] #946608 19/05/2010 20:37
S
SanEri Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
S
Hei

Snakk om sola....dette var hyggelig. Da sees vi i Drammen, kom innom Rye teltet.
Det kan vel kanskje spøke litt for lisensen, det tar jo litt tid med den.

NCF sitt nye reglement tilsier at alle skal kjøre i klubbdrakt, det gjenstår vel litt før alle er der. Uansett har vi flotte utfortrøyer i Rye's farger. Ny forsyning med "voksne" størrelser ankommer en av de nærmeste dagene.

Erik

Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: SanEri] #947139 20/05/2010 11:33
SiljeKH Offline
Fjellrev
Fjellrev
Har videresendt link til et stk. jente jeg prøver å få inn i deres klubb Erik ICON_SMILE

Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: sigmund] #947257 20/05/2010 13:26
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg blir også Ryegutt, så da sykler vi egentlig som klubbkompiser i helga Sigmund.

Gleder meg til å sykle i Ryedrakta med min matchende knallgrønne hjelm, det blir stilig. Jeg må faktisk ha ny hjelm, det er det jeg må.. Nytt stæsj!! ICON_LAUGH

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: Ripen] #947295 20/05/2010 13:48
S
SanEri Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
S
Her skjer det ting må jeg si!

Silje - jeg har en anelse om hvem du sikter til og dialog er etablert.
Ripe - du ser da ikke hjelmen når den sitter på hodet, m.a.o. ingenting å bry seg om.

Jammen bra vi bestilte nye trøyer, de får visst bein å gå på

Re: Utforsykling i SK Rye - noe for deg? [Re: SanEri] #947457 20/05/2010 17:47
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Men.. Jeg mener å ha lest i klubbvedtektene at syklisten plikter å inneha matchende eller nøytrale farger på øvrig utstyr? ICON_WINK

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Moderator  support