Fin løype, hadde regnet med at det skulle være sol og tørt idag, slik det var i går men neida, det var surt og kaldt før start. Og glatt i sporet. Men finfin trening:) En ting, syns kanskje det er litt dyrt med 150spenn pluss eventuellt engangslisens. Kankskje en ordning med samlet innbetaling kan ordnes? (Gjerne med litt rabatt..) Jeg er ihvertfall på gli til å delta i flere ritt...håper bare flere på mosjonistnivå vil delta også.
facebook.com/secondhandsessions
Re: Trøndercupen: Skogly Terreng 2. juni
[Re: hJürg1]
#95830302/06/201021:25
Det er moro med så mange på start til tross for surt vær. Kudos til landeveissyklist Rasmus som turte prøve seg i terrenget, hyseklask til eliteryttere som stiller i sportsklasse.
[Re: hJürg1]
#95830402/06/201021:26
supert ritt! Veldig artig løype der det skjedde noko heile tida.
Eg la igjen ein Grønn Kiwi-post med noko verktøy (pumpe, slange, kjedekutter), ved attmed eit tre ved startområdet. Er det nokon av arrangøren som har funne noko slikt? Egil?
Artig å se at ungene ikke bryr seg så veldig mye om lav temperatur, nedbør, sleipe bruer, våte stier og tekniske utfordringer! (Det kommer vel med alderen...;-)
Neste gang skal jeg huske å feste på startnummeret før jeg blir ropt opp.......da havner jeg kanskje ikke helt bakerst i feltet :-)
[Re: luppi]
#95833602/06/201021:45
Da fikk jeg endelig testet løypa i ritt selv også. Moro og jeg er superfornøyd med min egen teknikk i terrenget. De to-tre siste rundene kom jeg meg til og med opp gjørmekneika i første terrengparti. Jeg er faktisk litt enig i at regnet gjorde løypa litt bedre.
Nå kjenstår det kun bittelitt på formen så jeg klarer å holde Jon Ola og Henrik hele veien.
supert ritt! Veldig artig løype der det skjedde noko heile tida.
Eg la igjen ein Grønn Kiwi-post med noko verktøy (pumpe, slange, kjedekutter), ved attmed eit tre ved startområdet. Er det nokon av arrangøren som har funne noko slikt? Egil?
Mvh Anders
Dessverre var ikke dette noe jeg la merke til. Jeg skal bort dit i morgen så jeg sjekker da. Hvilket tre?
En hjelm og et par kortfingrede hansker lå igjen.
[Re: EgilS]
#95851203/06/201007:19
Takk for et prikkfritt arrangement i går. Jeg mener selv at dette er den morsomte av rundbaneløypene jeg har fått gleden av å prøve i Trøndelagsområdet.
Deilig med en Bombardier i badekaret etterpå, jaggu klarte vi å bli våte og kalde i går også. Tror ennå ikke jeg har syklet noe i Trøndercupen i oppholdsvær.
..forresten er noen irriterende raske på flatene. Bare vent til pollenet gir seg, da skal jeg ta dere ;-)
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#95856803/06/201008:20
Takk for et prikkfritt arrangement i går. Jeg mener selv at dette er den morsomte av rundbaneløypene jeg har fått gleden av å prøve i Trøndelagsområdet.
Takk for det.
Jeg har noen tanker om å legge inn litt mer uteknisk sti til neste år for å få bort litt av transportdelen i lysløypetraséen. Jeg får se hvilke muligheter som finnes uten alt for mye arbeid og uten å rasere noe skog. Høres det ille ut eller er det en forbedring?
#95858203/06/201008:31
Jeg har noen tanker om å legge inn litt mer uteknisk sti til neste år for å få bort litt av transportdelen i lysløypetraséen. Jeg får se hvilke muligheter som finnes uten alt for mye arbeid og uten å rasere noe skog. Høres det ille ut eller er det en forbedring?
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Da det ble litt mye arbeid på meg i går, og fruen ikke tenkte på noe fotografering; er det noen som har bilder jeg kan legge ut på www.trondercupen.no?
Det trenger ikke være noen kunstverk, så lenge det er fornøyde utøvere. Om de ligger sprellende i en grøft eller omfavner et tre, eller bare koser seg med sykling eller premieutdeling, spiller ingen rolle
#95870303/06/201010:40
Må si at Skoglyrittet er min favoritt så langt, men har bare gjørmefesten på melhus å sammenligne med da... :-) Barna storkoste seg i hvertfall og deltagelse på ritt gav mersmak for dem, så vi blir nok å se på flere ritt utover sommeren.
Angående bilder så har jeg noen få bilder fra starten for rekruttklassene som jeg kan dele med omverden. Legger dem inn i tråden her så snart jeg får justert ned størrelsen til å passe forumet - kan eventuelt sende dem noen plass for publisering på nettsiden til trøndercupen.
Konsekvent ukonsekvent!
#95874403/06/201011:27
Da det ble litt mye arbeid på meg i går, og fruen ikke tenkte på noe fotografering; er det noen som har bilder jeg kan legge ut på www.trondercupen.no?
Det trenger ikke være noen kunstverk, så lenge det er fornøyde utøvere. Om de ligger sprellende i en grøft eller omfavner et tre, eller bare koser seg med sykling eller premieutdeling, spiller ingen rolle
Send PM til Hæ, han tok massevis av bilder.
Takk for rittet, kjempeløype. Med unntak av Festningsrittet i fjor, har alle ritt i Trondercup vært våte og gjørmete fornøyelser.
Enrique
Redigert av enrima; 03/06/201011:29.
[Re: Elghode]
#95875003/06/201011:33
Angående bilder så har jeg noen få bilder fra starten for rekruttklassene som jeg kan dele med omverden. Legger dem inn i tråden her så snart jeg får justert ned størrelsen til å passe forumet - kan eventuelt sende dem noen plass for publisering på nettsiden til trøndercupen.
Har du mulighet til å sende meg noen bilder jeg kan bruke, evt. om jeg kan stikke innom deg med en minnepenn, siden vi er naboer?
#95875503/06/201011:39
Egil - jeg har ca 400 bilder, men må govsortere de først. Send meg epostadressen din på PM så sender jeg over et knippe som jeg ikke skal bruke i reportasjen.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Fikk også tatt noen bilder, men da stort sett av den første "voksenpulja" ute i skauen. Bare ta kontakt hvis du vil jeg skal sende over noen.
Bildene du tok på Tambarskjelvesprinten var knallgode. Så jeg tar i mot med åpne armer dersom du var i stand til å få festet meg på film i det jeg suste forbi deg i skogen med en puls som fikk hele kroppen til å oscillere. :-P
Konsekvent ukonsekvent!
#95894403/06/201015:54
Fikk også tatt noen bilder, men da stort sett av den første "voksenpulja" ute i skauen. Bare ta kontakt hvis du vil jeg skal sende over noen.
Bildene du tok på Tambarskjelvesprinten var knallgode. Så jeg tar i mot med åpne armer dersom du var i stand til å få festet meg på film i det jeg suste forbi deg i skogen med en puls som fikk hele kroppen til å oscillere. :-P
Samme her, hvis du har nr.350 på bildet
#95895503/06/201016:03
Har du mulighet til å sende meg noen bilder jeg kan bruke, evt. om jeg kan stikke innom deg med en minnepenn, siden vi er naboer?
Hvor nære naboer er vi? Minnepenn går helt fint, blir borte fra ca nå og utover kvelden noen timer. Ønsker du fortgang er det bare å sende en adresse så kan jeg sende dem elektrisk så snart jeg er hjemme igjen. Har noen få bilder til fra 2.pulje rekrutt som kan publiseres.
Konsekvent ukonsekvent!
#95926003/06/201022:12
Fant et av Elghodet som ikke var helt forferdelig.
Startnr. 350 finner jeg ikke, men det kan godt hende jeg har deg. Jeg var der mest for å øve meg på panorering så drakt/sykkelbeskrivelse hjelper på litt... Har et par i tvk-drak en i hafrsfjord-drakt, en i nidaros-drakt og et par uten klubbdrakt som jeg ikke har nr på ihvertfall.
Mer en kritikk av egne ferdigheter med kameraet i dårlig lys. tror nok jeg må spare til et apparat som tar støyfrie bilder på ISO 102400 og et 28mm f 0.5