Statusoppdatering... 3 is,en liter med cola,roastbiff med fløtepoteter og grønnsaker ,jordbær med fløte til dessert... Spiser en is mens jeg skriver dette,så er oppe i 4 straks...
Flott vær! Gratulasjoner sendes til resten av landet.
Redigert av snikkarboa; 17/05/201016:28. Rediger grunn: hipp hipp...
Våkna til strålende sol her i Trondheim og tenkte "Pokker, i dag blir det varmt!", men nå er det 12 bunadsvennlige grader, skumle skyer på vei inn og alt er som det skal
Her i huset var vi oppe før fuglan fis, for å stelle alt i stand til at Tønsbergs befolkning kan komme og spise frokost, brunch og middag på Quality hotellet. Nå er alt godt i gang, mange har fortært første runde og barna gafler i seg is som aldri før. Sola skinner ikke, men det regner heller ikke så det er finfin stemning! :-)
Til alle dere som faktisk skal feire, ta en liten is og kanskje en kald øl for meg og!
En kjempeglad 3 åring og pappa har sykkelmansjetter på dressen. Liten hvile hjemme igjen nå før vi drar ut igjen å ser på veteranbiltog med russetog som følge.
Norge er et fortreffelig land på svært mange måter. Spesielt for terrengsykling. Etter 17. maifrokost med 8 til bords, og Oslo sentrum med to russekortgale smårollinger, samlmer jeg nå krefter på sofaen til en stitur i Nordmarka! Den perfekte nasjonaldagsfeiring.
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Tidlig oppe i dag. På jobb på St. Olav kl. 0700. Da var det strålende sol. Nå er arbeidsdagen snart over, og ettermiddagens 17 mai arrangement på skolen til guttene står for tur. Overskyet. Blir det regn?
Gratulerer med dagen alle sammen! Dagen ble feiret på en litt alternativ måte, men en fullgod erstatning for en tradisjonell 17. mai feiring.
Redigert av arni@stinky; 17/05/201016:37. Rediger grunn: Glemte en j :D
Kunnskap er informasjon kombinert med erfaring, kontekst, interpretasjon og refleksjon. Kunnskap er begrunnet tro. Kunnskap oppstår mellom ørene i menneskets hjerne.
Dagen ble feiret i Lillomarka. Mange hadde funnet veien til skogen og på ett sted hadde en gruppe folk slått seg ned og grillet.
Fint at man kan feire på alternative måter.
Såg btw på toget i dag tidlig og stakkars nrk-mann som ikke skjønte hvor dumt det var å be små barn lese opp hva som sto på russekortene de hadde fått. Husker ikke helt teksten, men jenta på 7-8 år las opp noe ala: "alkohol skal drikkes til man spyr og sex er tilfeldig"
Var en super dag på Preikestolen selv om ikke været var 110%. Det var flere som feiret dagen på Preikestolen, ble møtt av en gjeng som sang nasjonalsangen i det jeg kom opp. Fin velkomst med en slik utsikt i tillegg. Ellers var det en god del som hadde dratt med seg engangsgriller og svidde pølser.
Han NRK-mannen hørtes ikke ut som om han hadde våknet helt.
Kunnskap er informasjon kombinert med erfaring, kontekst, interpretasjon og refleksjon. Kunnskap er begrunnet tro. Kunnskap oppstår mellom ørene i menneskets hjerne.
Gratulerer til alle. Har gått i tog i Oslo og sett etter kjente terrengsyklister. Det enste kjente var krøllene til Geir Anders. Etterpå var det giro på tv og en hyggelig sykkeltur for å markere nasjonaldagen.
Siste liten grattis fra Høvik også. Ble lang dag med store doser is, pølser, brus og sjokoladekake. Klokka ble ti før jeg kom meg ut, trodde igrunn lyktene skulle hvile til høsten, men en time i nabolaget med doble kinalykter på hodet gjorde VELDIG bra for den mentale helse. Crux jeg ikke klarte fant jeg på kjente stier også, stas. RunkeePer sporlogg fra Høvik, vanlige runden og mikk omkring (inkludert solbolle- og påskesjokoladeggshopping på Esso som finale!)
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso